ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ علی اصغرم لای ◕‿◕

1392/9/6 14:15
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونه مامان.

خوبی گلدونه مننن.

١ ماهه وبتو اپ نکردم شرمندتمممم.

عزیزم محرم بودو روضه خونه آقاجون. حال و هوای شیرین اونجا.smile emoticon kolobok

ایلی جونم شیرین زبون شدی.smilie_baby_129.gif

بهت میگم عشق مامان کیه ؟ میگی نَنَم...کوکولوهای با مزه و دست داشتنی

صدای ٨ تا حیوونو بلدی.مرغ...پیشی...هاپو...کلاغ...قورباغه...زنبور...گاو...ببعی

تازه همه اعضای بدنتم بلدی. اگرم بگم چشم مامان کو مال منو نشون میدی.57021_LaieA_009.gif

به پیشی میگی بی بی .

 

کلاغ و مرغ و قوراغتم ترکن مامان میدونی چراااا؟ به مکالمه من و خودت دقت کن...

 

مامان مریم: ایلی مامان خانوم مرغه چی میگه ؟کوکولوهای با مزه و دست داشتنی

ایلیا: گُد گُد!

مامان مریم:smile emoticon kolobok

مامان مریم: ایلی جون کلاغ چی میگه؟کوکولوهای با مزه و دست داشتنی

ایلیا: گار گار!

مامان مریم:

مامان مریم: ایلی نازم قورباغه چی میگه مامان؟کوکولوهای با مزه و دست داشتنی

ایلیا: گور گور!

مامان مریم:

 

تازه به منم گاهی میگی مامان مَ مَم!!!

دائماً شلوار بابا رهامو میگیری میکشی که بیاد باهات توپ بازی کنه.

جدیداً یکم شبا بد خواب شدی فکر کنم بازم دندون نیش تو راه داری.

برات چندتا عکس میزارم گویای همه چیز از محرم هست.

اینجا آماده شدی با بابایی و من و خاله مرجان بریم بیرون یکم.

ایلی گلی

 

اینجا هم بابای بغلت کردوسط دسته راهمیرفتین و برات سینه میزد.

 

ناز دونه

 

اینجا هم با بابایی در حال سینه زدنید.

قشنگم

 

اینم عکس یه عکس ٢ نفره زیبا.

پسرکم

 

داری اینجا با بابایی وسط دسته راه میری.

قشنگ مادر

 

اینجا دیگه از راه رفتنم خسته شدی ایستادی.

ایلی خسته

 

بابایی دید خیلی خسته ای نشوندت روی یه سکو و ازت عکس انداختیم.

خسته پسر

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ندا
15 آذر 92 18:14
سلام ببخشیدمن سیب گل هستم گفتین میتونین کارتم انجام بدین میشه بگین نمونه هاش کجاست وقیمتش چنده
فاطمه
29 بهمن 92 15:47
خدا پسرتونو براتون حفظ كنه و از اينكه براي ابوالفضل كوچولو دنبال كمك هستين ممنون فقط يه چيزي كلاغ و قورباغه و مرغ تركن يعني چي ؟؟ فكر نمي كنيد ممكنه به اونايي كه ترك زبان هستند بر بخوره ؟؟
مامان مریمــ و بابا رهامــ
پاسخ
سلام دوستم اولا که من خودمم ترک هستممم اگر قرار باش به کسی بر بخوره اولین نفر خودم هستممم دوما ایلیای من ((ق)) رو ((گ)) تلفظ میکنههه سوما فکر نکنم شیرین زبونیای یه بچه توهین به کسی باشه بعدم مگهمن گفتم ترکا قورباغه و مرغ و کلاغن؟؟ من منظورم صدای این حیوانات بود که پسرم این مدلی تلفظ میکنههه