ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ نیم سالگی پسرکم ◕‿◕

1391/7/22 17:22
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه نعنا پونه مامان. خوبی دردت به جونم؟؟؟niniweblog.com

ایلیای من چقدر زود گذشت این روزا.niniweblog.comاصلا باورم نمیه ٦ ماه میشه که تورو دارم. باورم نمیشه که ٦ماهه که با اومدن تو افتخار مادر بودن نصیبم شده.niniweblog.comاینقدر پسر خوب و شیرینی هستی که هیچ اذیتی برام نداری.niniweblog.comخدا رو شکر که اینقدر ارومی.niniweblog.comبه روی همه لبخند میزنی و همه عاشق این خوشرویی تو هستن.niniweblog.comخدا نکنه کسی لباس بیرون تنش باشه چنان ملتمسانه نگاش میکنی که بدون شک طرف مجبور میشه تسلیم بشهniniweblog.comو بغلت کنه و حتی شده تا سر کوچه هم ببرتت.تو خونه همش با خودت مشغولی.niniweblog.com

گلم امروز واکسنتو زدیم و یکمی بی قراری. دلم اتیش گرفت بهت واکسن زدن گریه ای کردیniniweblog.comکه نگو.الانم که همش اشک میریزی و منم با تو دارم اشک میریزم و دلم کباب شده واست.niniweblog.com همش فقط میخوای ... رو تو دهنت نگه داری و اصلا نمیخوریش. پستونکت رو هم پرت میکنی اونور و دوباره من میدمش بهت تا اروم باشی گلم.niniweblog.com همش دستاتو باز میکنی که بغلت کنیمniniweblog.comولی بخاطر درد پای کوچولوت اینکارو  نمیکنیم.

ایلیا از داشتنت خیلی خوشحالم. خیلی حس شیرینیه بودن با تو.niniweblog.comبرام بمون مامانی.niniweblog.comخودم همه درد و بالاهاتو به جونم میخرم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پگاه مامان آرتین
23 مهر 91 9:23
نیم سالگیت مبارک عزیزم.توتقریبا همسن آرتینی گلمبیا پیشمون
خاله مرجان
23 مهر 91 14:37
سلام عشق خالش!الهی من دورت بگردم که دیشب چقد گریه کردی موش موش من!عیب نداره خاله داری مرد میشی دیگه! فدای تو عسلکککککککککککککک
مامان نسیم
29 مهر 91 17:26
سلام ایلیا کوچولوی ناز خدا انشاالله همیشه صجیح و سلامت برای مامان و بابا نگه ات داره