ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ آخه مادرم اینا چه مدله لالا کردنه دردت به جونم ◕‿◕

1392/5/26 13:55
1,980 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایلیِ مامان.خوبی گل پسرم.

هزار الله اکبر به جونت چقدر تو شیرین و ورجه وورجه میکنی.

با همه نی نیها هم که بازی میکنی. همه هم عاشقتن.

یه دونم از اینا داری هی میری توش میشینی بازی میکنی.

یه سری عکس از لالا کردنات میزارم که وقتی خودم میبینم دلم غش میره براشون.

تو ادامه مطلب ببینشون....

خواب در ساعات اولیه پس از دنیا اومدن...

عشقم

 

خواب بغل مامان مریم دست زیر چون و در حال تفکر بعد از بیرون اومدن از دستگاه فوتو و خوردن شیر...

زردی

 

کسی لپ خوشگلای پسرمو ندزده...

لپ

 

ظاهرا یکی قصد داره مماخ و دهنتم بدزده مامان آره...

ایلیا

 

لالا با دهنی باز بغل مامان مریم(مامان جونم دهنتو باز نزار مَقَس میره توشاااا)....

فدات شم

 

سرتوگذاشتی رو شونه من قیافت با نمک شده....

ایلی

 

آخه نازتو برم این مدلی یعنی چی...

گلکم

 

فدای این خنده ناز تو خوابت برم با فرشته ها جوک میگین....

ناز مادر

 

علی اصغر خوابالوی مامان....

نازمی تو

 

هنوز مراقب لپ کوچولوهاتی مامان....

نازم

 

دیگه به هیچکس اعتماد نداری کامل سرتو کردی زیر پتو...

بگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

★ خاله مرجان ِایلیا ★
26 مرداد 92 13:58
تو....نفس ِمنی،همه کس ِمنی! آروم بخواب فرشته!
فرشته
26 مرداد 92 14:10
سلامممم به عشق خاله فدای اون خوابیدنات بشممممم مامان مریمی جون لحظات خوبی رو ثبت کردی برای ایلیا جونم منم عاشق خواب این فسقلیا هستمممممم یه ماچ محکم از لپای ایلیا نازی
su_zar
26 مرداد 92 17:25
پست خیلی قشنگی بود از طرف من ایلیا را ببوس
سیمین
2 شهریور 92 11:10
سلام عزیزم خوبی؟پسر گلت چطوره؟من الان یه هفته است که با تاپیک پیاز درمانی اشنا شدم منم بچه میخوام اما تا الان دکتر نرفتم تو رو خدا به وبلاگم سر بزن و کمکم کن منتظرتم
نگاری
15 شهریور 92 14:43
اخی خوابیدنش من و کشته