ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ خوشحالی من ◕‿◕

1390/7/6 8:05
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم. سلام عزیزم. سلام نفسم.

الهی من فدای اون قد و بالات بشم که از ١٦ شهریور کلی بزرگ شدی.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

دیشب مامانی رفتم دکتر واسه یه کار کوچیک. شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے دکتر گفت برو تخت قلب نی نی رو چک کنم منم منتظر این لحظه بودم پریدم سمت تخت.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے بابایی هم به خانوم دکتر گفت میشه منم بیام؟ اونم گفت صداتون میکنم. بهم گفت بشین تا دستگاه روشن شه فشارتو بگیرم گفت ١١ هستش. وزنمم کرد که گفتش ١ کیلو کم کردی. دراز کشیدم رو تخت و بابایی رو هم صدا زد .

وای خدای من چی میدیدم. تا بابایی اومد همش داشتی تکون میخوردی شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـےو قلبتم میزد. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخانوم دکتر گفت این وروجک رو میبینی چقدر داره تکون میخوره!!!  گفت همه  چی خیلی خوبه!شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

بابایی میگفت قشنگ باز و بسته شدن قلبت رو دیده. خیلی خوشحال بودیم که دیدیمت.

کلی بزرگ شده بودی به نظر من. همینجور داشتم ضعف میکردم و میدیدمت. فدات بشم که به حرفم گوش میدی و همینجور داری رشد میکنی.

 

بعداً نوشت ١ : مدرسه ها باز شده خاله مرجان میره مدرسه دیگه. امروز بریم اذیتش کنیم. یکمم تو سر و کله هم بزنیم بسی شاد بشیم.

بعداً نوشت ٢ : خاله جونم من باز خودم نطقم باز شد مخصوص واست نوشتم. آخی نازی صبح ها میری مدرسه دیگه. این مامانی من منو نمیبره همش میگه بخواب الان. میخواد بیاد اذیتت کنه ولی من نمیزارم خاله جونی. میشه منم یه روز با خودت ببری مدرسه!!! شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےهان میشه؟ شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےآره؟!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرناز
6 مهر 90 8:28
سلام مريم جان همه مطالب وبلاگتو خوند خيلي قشنگ مينويسي ني نيتو تقريبا با ني ني من همسنه من الانهفته 12 هستم و ني ني منم فروردين به دنيا مياد لينكت ميكنم تاهميشه از خودت و ني ين خبر داشته باشم دوست داشتي به وب ني ني منم سر بزن
خاله مرجان
7 مهر 90 12:06
اي من فداي خودتو رشدتوشيطونياوحرف زدنت بشم.آره خاله چرا نميبرمت؟تو بيا دنيا.من يه روز گلمو ميبرم مدرسه دوستام ببينن.ماماني ميگه شيطوني ميكني آره؟اي فداي شيطوني كردنت.اين مامان مريمت ميگه به من رفتي؟؟؟؟؟؟راس ميگه؟ من كه آرومم.شيطوني كن خاله هرچقد دلت ميخواد شيطوني كن.ني ني خاله بايد شيطون باشه ديگه.فداي اون قدت برم.ديگه واسه خودت كسي شدي خاله.كلي بزرگ شدي.اوه اوه خاله مرجان سرما خورده گلوش درد ميكنهمراقب خودت اش ني ني گلم