ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ اهم اخبار ◕‿◕

1390/7/18 8:16
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم. سلام امیدم. سلام نفسم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

قربون اون هیکلت بشم که اینقدر بزرگ شدی با این که مامان غذا نمیخوره.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

بابا رهامـ من و شما رو برد اولین سفر. بله ٤شنبه با عمو امیر و رادا جون و عمو فراز و نگار جون رفتیم شمال. برای اینکه مامانی اذیت نشه اتاق طبقه پایین ماله ما بود.

وای هوا خیلی عالی بود. خنک و دلپذیر. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشبا میرفتیم لب دریا بعدم پارک برای بازی ولی مامان فقط یکم رو تاپ نشست که شما هم بازی کرده باشی وگرنه گفتم شاید اذیت بشی.

حالا اخبار بعدی دیروز بالاخره رفتم دکتر لباف. فله ای میرفتن تو که من متنفرم از این کار ولی خود دکتر معاینه میکرد. مامانی رو سونو کرد صدای خـــــٍر خـــــٍر حرکتتم برام گذاشت و صدای ناز قلبتو. اندازه گرفتت گفت حدود ١٣-١٤ هفته هستی. وقتی دکتر مونیتور رو برگردوند سمت من که نشون بده تورو به من یهو برام دست تکون دادی. الهی من تصدق اون دستت برم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

٤شنبه وقت سونو سلامت جنین دارم. ممکنه معلوم بشه شما گل دختری یا گل پسر. هرچی هست عزیز دل مایی.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرجان
18 مهر 90 10:56
سلام عروسك خاله.رسيدن بخير.خوش گذشت شمال؟ني ني گلم.مرسي كه خودتو به ماماني نشون ميدي مرسي كه خوب داري بزرگ ميشي مرسي كه صداي قلب نازت مياد.مرسي بابت همه چيز ميبوسمت
هنگامه
18 مهر 90 21:30
سلام عشق خالهخوشحالم بزرگ شدی.قوی شدیمامی مریم چراغذانمی خوری؟نی نی گوشنه می مونهمامی مریم اسم نی نی عسلی رو چی می خوای بذاری؟
خاله......شفق
19 مهر 90 0:14
سلام عزیز دل خاله دلم برات تنگ شده بود خوشحالم که خودت رو به مامانت نشون میدی عاشقتم زود تر بزرگ شو تا خودم ببرمت دانشگاه عسیسم نمیخواهی به خاله یه سر بزنی