ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ ای کیو نی نی ◕‿◕

1390/7/24 7:50
615 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه نقلی مامان. خوبی طلای من؟niniweblog.com

عزیز دردونه بالاخره رفتیم سونوی ان تی اونم با بابایی.niniweblog.comبابایی برای بار اول صدای قلب نازتو شنیدniniweblog.comوکلی هم فیلم گرفت. اقای دکتر هم گفت تا اونجا که من میبینم همه چیش سالمه ولی بخاطر چاقی مامانی گفت نمیشه جزئیات زیادی رو دید. بعدم یه عکس ٣ بعدی ناز از شما گرفت که مثل ای کیو سان دستت رو کلته و داری فکر میکنی.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

گلم ممنونم از شما که برای مامان منیژ دعا کردی. الان حاش خیلی بهتره. شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـےاز سونو رفتیم اونجا و عکستو بهش نشون دادیم دیگه ضعف کرده بود بابا میکی هم همیطور.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز خاله مرجانم که عکستو برداشته بود برده بود به عمه فریبا نشون بده.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  عمه همش میگفت به نظرت چرا دستشو گذاشته رو سرش؟!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

جمعه هم مامان شـَ شـَ و بابا گودی و عمه ندا و عمه هدی و عمو لقمان دیدن عکستو کیف کردن.

مامان جون و خاله منم دیدن عکستو و کلی ذوق کردن.

گلِ مامان من معذرت میخوام که مامانی چاقه و شما اذیت میشی. خیلی دوست دارم.niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هنگامه
25 مهر 90 10:25
سلام عشق خالهخداروشکر سالمی عسلم وای مامی مریم خدا کنه یه نی نی تپلی بیاری لپاشو هی گاز بگیرم الهی خاله قربونت بره. مامی مریم انار و به بخور نفس خاله خوشگل بشه. چندروز پیش جات خالی داشتم انار می خوردم همش یادتو بودم گفتم بره به مریم بگم انار بخوره این عشق خاله ناناز بشهبخوریا
مامان مهرناز
25 مهر 90 12:10
مريم جون شما هفته چند سونوي nT دادي؟ من هفته 12 دادم الانم هفته 13 هستم البته به من عكس سه بعدي نداد به نظرت چرا نداد؟ منم عكس سه بعدي ميخوام
بهار
26 مهر 90 8:48
الهي بگردم حالا دختر يا پسر؟
خاله مرجان
30 مهر 90 21:52
سلام نفس خاله.خوبي گلم؟خاله هم خوبه نفسم.ني ني جون خاله كم كم داره حسوديش ميشه.بگو فقط ني ني خاله مرجاني.بگو مال خوده خودمي.خاله فداي عكس نازت بشه اي كيوسان كوچولو.ازمشهد واست چيزاي خوشمل خريدماااااااااااااااا.خاله ديگه بايدبرم. تو فقط بيا بگو كه فقط مال خاله مرجاني بيا بگو فقط خاله مرجانو دوس داري
خاله مرجان
1 آبان 90 15:37
خاله جونم سلام.مرسي كه خيال خاله رو راحت كردي.ميدوني كه خاله يه ريزه حسودهمگه شما آهنگو وقتي كه برات خوندم شنيدي خاله؟ميبني چه آهنگ قشنگيهه موش كوچولو؟خاله ديوونه ي اين اهنگه.گلم ميبوسمت.زودي بيا اينجا دلم تنگ شده
خاله......شفق
2 آبان 90 0:57
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' آپم بدو بیا سلام به عسل خاله خوبییییییییی دلم برات تنگ شده یه سر بیا پیشم الهی من فدات شم موش موشک
خاله مرجان
2 آبان 90 16:27
سلام ني ني خاله.الهي خاله فداي اون دست وسرت بشه.ني ني گوگومگولي{قابل توجه مامان ني ني}خوبي نفسم؟ خاله اول از همه مشهد كه رفتم وقتي ميخواستم برم ضريح آقارو زيارت كنم كلي اسم شمارو آوردم.ازآقا خواستم مراقبت باشه ماه من.واست دو تا ليوان خريدم كه عكس كيتي {همون گربه نازه} روشه.واست يه دمپايي خريدم.يه پلاك ني ني گونه هم خريدم.خاله مشهد كه بوديم يهو بي اختيار پرسيدم بچه ها به نظرتون من خاله ي خوبي ميشم؟معصومه و خاله سحروخاله مائده تو اتاق بودن.معصومه گفت آره مرجان جون خيلي مهربوني.خاله سحر گفت آره چرا كه نه.خاله مائده گفت آره خوش بحال بچه ي مريم آخه خاله يه ريزه دلهره داره كه نتونه خاله ي خوبي واسه موشش بشه.مامان مريم ميدونه چرا. وقتي دمپاييتو خريدم مدام قربون صدقت ميرفتم خانماي همكار دوست بابابزرگ همين جوري مونده بودن چيكاركنم موشم؟خله خله يه ريزه. واااااااااااااااااي موشي مامان مريم ميخواد چيكاركنه؟؟؟؟؟؟؟؟تو يواشكي به خاله بگو باشه؟ راستي اين ماماني تو چرا يه آهنگ واسه وبت نميذاره؟ خاله،ميدونستي با تمام وجود دوست دارم؟
هنگامه
2 آبان 90 20:46
آخه الهی مامی مریمم چرا سرماخوردی؟چرا یکم مراقب خودت نیستی؟عسلم یکم حواست به خودت باشه عسلم خوش به حالت نی نی عسلی چه خاله ماهی داری
خاله......شفق
3 آبان 90 0:10
سلام مامان مریم خوبی؟خدا بد نده چرا سرما خورده مواظب خودت و نی نی باش ای جانم خدا رو شکر که خوبی تو شیکم مامانت ماسک بزن که سرما نخوری ای جان چه خاله ماهی داری نه منظورم به مرجان بود
خاله مرجان
4 آبان 90 14:42
سلام ني ني خاله.آپم
دختر آسمونی
11 آبان 90 16:17
سلام سلام صدتا سلام به مریم گلم و نی نی ملوس تو راههههههههههش...الهی خیلی خوشحال شدم از دیدن این وبلاگ ناز...آفرین مریم جان خیلی کار نازی داری انجام میدی...من خوشحال میشم با تبادل لینک...مایل بودی منو به نام یه دختر آسمونی لینک کن و به منم خبر بده عزیزم...حسابی مواظب خودت و عسل بانومون باش...بوس بوس