ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ عجب هوای خوبی شده ◕‿◕

1390/8/7 7:31
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامانی. سلام همه همه کسم!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

خوبی جیگر من؟ خوبی نازدونه من؟؟؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

گل مامان این روزا هوا هم بارونی شده شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے و بخاطر همین بارون سرد شده. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےاینقدر این هوا دلچسبه که نگو! الان ٢-٣ روزی هست که بارون میاد منم پنجره رو باز میکنم تا هوای خوب تو خونه جریان داشته باشه تا تو هم لذت ببری. آخه منو بابایی سرما خوردیم شکر خدا بابایی زود خوب شد ولی من تازه کمی بهتر شدم واسه همین میخوام هوای مریضی خونه با این هوای دلچسب عوض بشه.niniweblog.com

میخایم برای بابایی واکسن بزنیمکمتر سرما بخوره.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

وای دیشب ٢ تا رعد و برق زد خیلی وحشتناک بود من خیلی از رعد و برق میترسم از جام پریدم حسابی و خودمو چسبونده بودم به بابایی.niniweblog.comاون موقع ها که ازدواج نکرده بودم وقتی رعد و برق میزد و شب بود و خواب بودیم و از خواب میپریدیم منو و خاله مرجان همدیگرو بغل میکردیم.niniweblog.com

عزیزم این روزا بزرگ شدنت رو حس میکنم. وقتی روی دلم دراز میکشم تو رو مثل ١ گوله اون تو حس میکنم. دیشب به بابا رهامــ گفتم که زیر دلم گوله ای اونم دعوام کرد گفت رو دلت نخواب بچم اذیت میشه.

بابا جونی خیلی مهربونه نی نی جون. همش باهات حرف میزنه و نازت میکنه. تورو خدا قول بده دوسش داشته باشی و بیشتر از من به بابایی ناز و زحمتکش و مهربون احترام بزاری.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

نی نی جونم حسودی نکنیا ولی بابایی دیروز برام ١ گوشی خوشگل خرید. آخه گوشیم خراب شده بود واسه همین از الان کادو ١-٢ تا مناسبت رو زودتر گرفتم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

خاله مرجان جونی همش میگه چرا چیزی برای نی نی جون نمینویسم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  وهمش از تو حرف میزنه و قربون صدقت میره. الهی ١٢٠ سال با تن سالم زنده باشه خاله خیلی خوبیه. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز من حسرت میخورم خوش به حالت نی نی.

 

بعداً نوشت ١: یه چند روز دیگه از اولین روز خونه مامان منیژ هم میگم.niniweblog.com

بعداً نوشت ٢: نی نی این روزا خیلی بلا از سرمون به خیر گذشته زیاد برامون دعا کن.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بعداً نوشت ٣: رهام عزیزم خیلی دوست دارم و در کنارت همیشه راحتی و آرامش رو تجربه میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mamani helena
7 آبان 90 7:58
salam azizam enshala ninit salemo salamat be donya miyad in rozaye entezar kheili shirine movazebe khodet bash golambe ma ham sar bezan
خاله مرجان
7 آبان 90 16:52
سلام نفسم.خوبي؟كشتم خودمو تا تونستم اين پستو باز كنم.خاله مواظب ماماني باش ديگه.پدرسوخته پدرتو در ميارم بزرگ شدي به ماماني وباباييت احترام نذاري.ببين مامان مريم باچه عشقي برات مينويسه.ببين بابا رهام چقده به خاطرتو كار ميكنه.توسرماوگرما مجبوره بره. موش كوچولو خاله نهايت سعيشو ميكنه تا بتونه خاله ي خوبي باشه.سعي ميكنه هميشه ي هميشه باهات راه بياد.سعي ميكنه توهم مثل خودش وقتي اسم خاله رو شنيدي ............هيچي بگذريم الهي دردت به جونم بخوره نفسم.خاله مواظب خئدت باش
آبجي مرجان
7 آبان 90 16:58
خواهر مريمم سلام.ازوقتي كه بزبز قندي اومده تو دل تو اكثرا اينجا با اون حرف زدم.اما الآن ميخوام با تو حرف بزنم.راستش اومدم بگم خواهر كوچولوت ديگه بزرگ.ديگه بهونه نميگيره.ديگه بغضشو نميشكنه.ديگه وقتي دل كوچولوش ميشكنه دلش نميخواد كسي دل به دلش بده.ديگه وقتي صداي رعدوبرق كه مياد نميترسه.ديشب وقتي اون رعد برق بزرگه رو زد همونكه 10 ثانيه ادامه داش ديگه خواهر كوچولوت نترسيد ديگه بغل كسي قايم نشد.فقط چشماشو بست همين.ديشب فهميد كه ديگه بزرگ شده.خانم شده................ ديگه نميدونم چي بگم؟
مامان مهرناز
8 آبان 90 9:37
سلام مريم جون. ني ني جون خوبه؟خوش به حالتون كه هواي خوب داريد ما كه داريم توي اين گرد و خاكاي اهواز دست و پا ميزنيم و ني نيمونم بايد بجاي هواي خوب گرد و خاك استنشاق كنه راستي از طرف من از خاله مرجانم تشكر كن كه به وبلاگم سر زد و نظر گذاشت اينم براي خاله مرجان
مامان مهرناز
8 آبان 90 9:39
راستي ميبينم كه از توي لينكدونيت لينك منو پاك كردي!!!!!! گذاشتي اول لينكت كردم بعد لينك منو پاك كردي اي شيطون باشه اشكال نداره
آبجي مرجان
8 آبان 90 15:17
آره خواهرم نفسم همشو ميدونم.ميدونم كه منوتو هميشه باهميم كنارهميم. مواظب ني ني خاله باشيااااااااا
خاله مرجان
12 آبان 90 10:39
سلام قشنگ خاله.الهي خاله فداي اون تك.ن خوردنات بشه ماه من.فداي سرت كه روزه بودم فداي سرت كه موهام خيس بودم.مگه خاله مرجان چندتا موش كوچولو داره؟مگه ميشه مامان مريمت از چيزي خوشش بياد اما اونو نداشته باشه{روزاي خريد جهازوبپرس ازش} خوشت اومد خاله از سرهمت؟ببخش كه ديشب خواب بودم وقتي داشتي ميرفتي خونتون شما به بزرگواري خودت ببخش. مامان مريمي ديد چقده خسته ام. ازساعت 60:30صبح كه پاشدم ديگه نخوابيدم. مواظب خودت باش خاله
خاله......شفق
13 آبان 90 6:26
سلام نی نی جونم خوبی؟واقعا هوا عالی شده ای جانم قدر مامان و بابا و خاله مرجانت رو بدون خیلی مهربونن *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* ★*☆♡*. ★*☆♡* (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_آپم