ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ اولین برف و اولین تکونای نی نی نازم ◕‿◕

1390/8/18 7:47
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان, عشق مامان, عمر مامان, اصلا همه کس مامان!!!

خوبی خوشگل قشنگم؟؟؟

عزیز دلم وبلاگت باز نمیشد برام با نت ما مشکل داشت منم کلافه شده بودم دیگه شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے بابایی دیشب برام درستش کرد تا بتونم برات بنویسم. گل مامان من ٤شنبه رفتم واسه ازمایش غربالگری. بعدم رفتم خونه مامان منیژ. جوابشم ١شنبه حاضر شد و مامانی تو بارون رفتم گرفتم ولی فدای سرت. دیشبم بردم دکترم دیدم و شـــــــــکر خدا گفت شما سالمی.

بابایی دوباره از جمعه مریض شد و بردمش شنبه دکتر کلی امپول داد بهششِکـْـلـَکْ هآے خآنومے و ٢روز استراحت. شکر خدا الان بهتره. ٢شنبه هم خونه عمه ندا بودیم ناهار.http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif

مامانم خبر جالب دیگه اینکه شما از اول هفته ١٦ خودتو برام لوس کردی و تکون خوردی.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے یعنی من به این زودی تکوناتو حس کردم. خیلی لذت بخشههههه.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے فدات شم که منو تو حسرت هیچی نمیزاری. راستی مامان طلا شما امروز ١٧ هفته و ٤ روزته.

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بعداً نوشت ١ : امروز تولد عمه فریباست. براش دعا کن شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو از خدا بخواه که بهترین هارو براش رقم بزنه و زندگیش پر از خوشبختی و شادی باشه.birthday dude

 

بعداً نوشت ٢ : از امروز از نت برات قرآن میزارم که با هم گوش بدیم. الان داریم گوش میدیم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مرجان
18 آبان 90 19:58
سلام عروسك خاله.سلام عشق خاله.الهي كه خاله تكون خوردنات بشه.نفسم قول بده زوده زود بياي.ميدويني چقد دوست دارم؟ميدوني چقد برام عزيزي؟الآن داشتم با مامان مريم حرف ميزدم.صدامو شنيدي؟برات هزار تا بوس فرستادم.كليم مامان مريمتو خندوندم.آخه دلم نمياد همينجوري حرف بزنيم.خدارو شكر كه خنده ي نازش بازم صورت خوشگلشو خوشگل تر كرد.ميبوسمت عشق خاله
خاله مرجان
18 آبان 90 20:03
نفس طلا جيگر اميد.الآن نظر مامان مريمي رو تو وبم خوندم.الهي من فداي اين دلبري كردنت بشم.آخه تو نميگي خاله دلش طاقت نمياره؟عكس سرهمت رو هي نگاه ميكنم قربون صدقه ت ميرم.هي شمارو توش تصور ميكنم هي دلم قنج ميره.كي ميشه فروردين بياد تا ني ني ناز خاله پاهاي نازشو بذارتو اين دنيا.كما في السابق ميبوسمت
هنگامه
18 آبان 90 22:24
این خاله مرجانت فقط فکرکرده خودش بلده تو رو بوس کنه منم برات از این راه دور یه عالمه بوس می فرستم عزیز خاله.مراقب خودت ومامی مریمت و خاله مرجانت باش
هنگامه
19 آبان 90 20:43
خاله قربون اون قد بالات بره نفس خاله
بصیره
22 آبان 90 16:32