ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ پست خیلی ویژه ◕‿◕

1390/8/20 8:06
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر,  عسل پسرم,  نازدار پسرم!!!شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

بله چیه مگه پســــرم!!! شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

من ٤ شنبه ١٨/٨/٩٠ که به حساب خودم ١٧ هفته و ٣ روزم بود رفتم سونو.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز دکتر سونو شروع کرد به سونو و یه چند دقیقه اندازه گیری میکرد فقط,  که یهو تو یه لحظه که منم تا اون لحظه قلب تو حلقم بود گفت:شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

" جنسیت نی نی شما " آقا پســـرِ "!!! و الان ١٨ هفته و ١روز داره,  قدش ٢٠ سانتی متر و وزنشم ٢٢٩ گرمه با ضربان قلب ١٤٨. آخرشم گفت همه چیشم سالمه شکــر خدا.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

وقتی اومدم بیرون به بابایی زنگ زدم وگفت که یه گل پســــری داره میاد تو جمعمون. حالا شدیم ٢ به ١ و من تنها موندم. باید هوای منو داشته باشین.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

گل پسر مامان میخوایم اسم شما رو بزاریم " ایلیا ". امیدوارم از این اسم راضی باشی . نامدار باشی مامانم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

حالا من ٢ تا رهام دارم که باید نازشونو بکشم و لوسشون کنم.

گل پسری من ماشالا حسابی تکون تکون میخوری واسه خودت و من همشو حس میکنم. خوشحالم که زود تکون خوردی.

دیشب یکم کیک خوردم وای وای امان از دست پسرک شیطونم. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  همش واسه خودت وول وولی میکردی نفس مامان.

فدای پستونک خوردنت بشم من!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر مامان آراد
20 آبان 90 12:13
ایشالا ایلیا جون به سلامت سفرش رو طی کنه
مامان مهرناز
21 آبان 90 9:47
سلام مريم جون تبريك ميگم واسه گل پسرت. نميدونم وبم رو خوندي يا نه ني ني منم يه گل پسره نازه.
خاله مرجان
21 آبان 90 15:52
سلام عشق خاله سلام قشنگ خاله.سلام "ايلياي خاله"الهي خاله فدات بشه گل پسر نازم خوشگلم. قربون حكمت خدا برم.وقتي فهميديم شما پسري عمه فريبا حرفي بهم زد كه دلمو لرزوند.نميدونم گفتنش اينجا درسته يانه؟اماگفت:همينجوري كه خدا تورو آورده واسه من كه تنها نباشم.حتما پسرمريمم واسه تو گذاشته.يعني قراره تو وقتي بزرگ شدي همراه من بشي؟يار من بشي؟يا شايدم خداي مهربون ديده كه من برادر ندارم تورو فرستاده.نميدونم خاله هيچي نميدونم.حتي نميدونم وقتي اين نوشته هاروميخوني احساست نسبت به من چيه؟{هرچي هس اميدوارم بد نباشه كه طاقتشوندارم}همه سعيمو ميكنم تا خاله ي خوبي بشم.اميدوارم وقتي اينارو ميخوني بدوني كه خاله مرجان با تمام وجود موش كوچولوشو دوس داره