ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ اسم زیبا و برازنده پسر نازم ◕‿◕

1390/8/23 20:47
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایلیای نازم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

خوبی پسر گلم. جات راحته تو دل مامان؟ شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے میدونم که رو شکم میخوابم جات تنگ میشه چون لگد میزنی بهم که برگردم و من تا برمیگردم اروم میشی.

گل پسر نازم عیدت مبارک. بله فردا عید غدیر هست و عید ولایت حضرت علی(ع). شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےمامانی نازم میدونی اسم شما هم اسم حضرت علی هست. مسیحی ها به علی میگفتن ایلیا و توی تورات هم اسم حضرت علی رو به ایلیا یاد میکنن.

گل پسرم با این اسم زیبا و قشنگت هر روز صدات میکنم و باهات صحبت میکنم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

مامانی دیشب تا صبح از دل درد به خودم پیچیدم و ناله کردم فقط خدا خدا کردم تو حالت خوب باشه. خیلی شب بدی بود و خیلی اذیت شدم. شکلک های  هلنصبحم بازم دل درد داشتم و تو هم تکون نمیخوردی و من و بابا رهامـ خیلی نگرانت بودیم.

بابایی همش اس ام اس میداد پسری تکون نخورده گفتم نه. همش حال منو میپرسید که میگفتم بدک نیستم. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز بعد شروع کردم قربون صدقت رفتم هی نازتو کشیدم هی باهات صحبت کردم اینقدر نازتو کشیدم تا شروع کردی به تکون خوردن. بعدم فوری به بابایی اس ام اس دادم که تکون خوردی. بابایی هم گفت پسرک شیطونیش گرفته پس.

عصری هم که بابا جونی اومد کلی بوست کرد و باهات صحبت کرد.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

الانم بابا خسته بود لالا کرده و تو داری تکون میخوری ناز ناز من. گل مامان اگه بدونم تو حالت خوبه و مشکلی نداری منم این دل درد هارو تحمل میکنم.

عزیز مامان خیلی دوست دارم خیلی زیاد. فکر نمیکردم اینقدر شیرین باشی واسم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مسافر كوچولو
23 آبان 90 21:17
واي مامان ايليا چه اسم قشنگي برا ني ني انتخاب كردين.خوشبحال ني ني پسر
خاله......شفق
24 آبان 90 11:28
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سلام خاله جونم خوبی الهی قربونت بشم چه اسم خوشگلی داری نی نی ایلیایی من سلام مامان مریم و بابا رهام مبارک باشه ایشاا... نام دار باشه پسمرتون
خاله الی
24 آبان 90 20:08
سلام خاله ایلیا جون خوبی چه طوری مامان که اذیت نمی کنی افرین پسر خوب راستی خاله جون عیدت مبارک از طرف من هم به مامانت تبریک بگو خاله جون باشه پسر گل افرین
خاله مرجان
25 آبان 90 16:32
سلام ايلياي خاله سلام عشق خاله سلام عشق خاله. اليه قربون اون اسمت برم كه اينقده قشنگه.انشالله كه ميشي يكي از عشاق حضرت علي و آقا اباعبدالله.ميدوني كه چقده عشق به امام حسين قشنگه پسر خوش غيرت من. الهي كه خاله فداي چشماي نازت بشه.ماه من.ماماني رو اذيت نكني خاله آپم
سوسی
18 بهمن 90 13:51
مریم جون اسم نی نی مبارکش باشه... ایشالا نامدار و نام آور باشه