ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ اولین روز خونه مامان منیژ ◕‿◕

1390/8/30 7:21
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرناز من.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے خوبی درد و بلات به جونم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شیطونکم میبینم تکونای نازت داره واضح تر میشه عزیزم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

گفتم برات خاطره روزی که به خانواده مامانی خبر دادیم که شما تو دل مامانی رو بنویسم.

فردای روزی که به خانواده بابایی وجود شما رو اعلام کردیم یعنی روز شنبه من رفتم خونه مامان منیژ.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  ١جعبه شیرینی هم خریدم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو رفتم دم درشون رنگ رو زدم و رفتم داخل. بعد از سلام احوال پرسی  جعبه شیرینی رو دادم مامان منیژ و اونم تشکر کرد. منم گفتم هرچند وظیفه شما بود بخری ولی خوب من خریدم که مامان منیژ گفت خب من عصری میخواستم بخرم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  گفتم ولی هرکی مامان بزرگ میشه اون شیرینی میده. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےیهو مامان منیژ شوکه شد و با اشک گفت مریم راست میگی گفتم ارهو جواب ازمایشو دادم بهش.niniweblog.com

بعدم به خاله مرجان تنبل که لالا بود اس ام اس دادم که خاله من با مامان مریمـ اومدم خونتون بیا بریم بیرون و بعد به عمه فریبا اس ام اس دادم عمه بیا ٢تایی با مامانم قهر کنیم.

بعد مامان منیژ عمه فریبا رو صدا کرد و بهش گفت و خاله مرجانم بعد خوندن اس ام اس اومد پایین.niniweblog.com

همه خوشحال شدن و عمه به آقاجونم گفت. مامان منیژم زنگ زد به بابا میکی و بهش گفت.niniweblog.com

خلاصه همه از اومدنت خوشحال شدن و خاله مرجان که از بچگی بابا میکی به اسم خاله مرجان صداش میکرد این دفعه واقعا خاله مرجان شده بود.niniweblog.com

بعداً نوشت ١: قدر خاله رو بدون که خیلی ماهه و خیلی دوست داره.niniweblog.com

بعداً نوشت ٢: یکم خوابیدم ولی تو خواب دیدم ایلیای گلم ٢ بار از بغلم افتاد پایین خیلی آشفته شدم. چند شبه همش خوابای آشفته میبینم و دیشبم تا صبح نخوابیدم.niniweblog.com

بعداً نوشت ٣: حالم خیلی گرفتس. خیلی اعصابم خوردههههه!!!! میخوام داد بزنمممم!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے دارم میریزم تو خودم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے نمیدونی الان چه حال بدی دارمممممم!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے خستم از همه چییییی!!!!

بعداً نوشت ٤: مامان منیژمامان مامان مریمـ و بابا میکی بابای مامان مریمـ هستن یعنی مامان بزرگ و بابابزرگ شما! شما باید بهشون احترام بزاری عزیزم.

بعداً نوشت ٥:آقاجون بابابزرگ مامان مریمـ و عمه فریبا عمه مامان مریمـ هست که خیلی دوسش دارم!شما باید بهشون احترام بزاری عزیزم.

بعداً نوشت ٦: خاله مرجان هم که معرف حضور هستن!!! آبجی یکی یدونه مامان مریمـ! شما باید بهش احترام بزاری عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ستاره
26 آبان 90 13:55
سلام مامان نی نی من خاله ستاره هستم اگه ممکنه با هم تبادل لینک کنیم www.khalehsetareh.com اینم آدرس سایت خاله ستاره واسه عضویت و دریافت ایمیلهای کودک و معرفی محصولات
خاله مرجان
26 آبان 90 16:14
سلام عشق خاله سلام گل خاله.الهي فداي توو مامانت بشم.الهي فداي دل مامانت بشم. كه گرفته.ميدونم چيه خاله.ميدونم چي شده گلم.همه چي رو ميدونم.يكم تحمل كنيم همه چي حل ميشه.حق ميدم به ماماني. مواظب ماماني باش مرد كوچولو.اگه كامنت خاله رو خوند بگو جواب بده. ايليا توروخدا مراقب مريم من باش
خاله مرجان
1 آذر 90 16:18
سلام عشقم سلام جونم سلام عمرم سلام نفسم.سلام گل پسر خاله.خوبي ناز نازي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خاله اومده يه چيزي بگه و زودي بره خاله مرجان واست كلي شعراي خوشمل از نت پيدا كرئه تا وقتي كه انشالله به اميد خداي مهربون شما قدماي خوشگلتو گذاشتي تو اين دنيا واست بخونه. بوسسسسسسسسسس
خاله......شفق
2 آذر 90 20:21
سلام ایلیایی خاله خوبی؟ دلم برات تنگ شده بی معرفت با مامان یه سر بیاین پیشم ای جانم تازه اون تیکه بعدش رو مامانت یادش رفت بگه بعدش خاله مرجان به من اس داد که داری خاله میشی هورااااااااااااااااااااا