ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ معذرت خواهی ◕‿◕

1390/9/5 7:50
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی مامان.

خوبی عزیز دلم؟؟؟

راستی مامانی الان داره برف میاد و خیلی هم خوشگله ولی نه به خوشگلی گل پسر من!!!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  منم همش میرم از پشت پنجره بیرونو نگاه میکنه. شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

گل مامان معذرت میخوام از شما. دیروز خونه رو تمیز کردم و همه جا رو تی کشیدم. وقتی اومدم برش دارم تی خورد تو پهلوم. خیلی نازت کردم. وقتی بابایی اومد بهش گفتم فوراً پرسید تکون خوردی گفتم نه!!!!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  بعد نشسته بودم رو مبل یهو تکونی خوردی واسم شیطونکم. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  به بابایی گفتم و اونم گفت نازش کن پسرک رو.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمنم نازت کردم و کلی حرف زدم باهات. ببخشید مامانی ولی از عمد نبود!

تازه دیروز با گل پسر حموم هم رفتیم.

گل پسر از فردا با هم میریم خونه عمه فریبا جونی روضه!!! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  بله شما اولین مراسم عزاداری امام حسینتو میری اونم وقتی تو دل مامانی.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز باید خیلی چیزا یاد بگیری.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

عمه فریبا همه خونه رو سیاهپوش کرده و یه حال و هوای خاصی داره الان خونشون.

راستی عمه فریبا بهم سفارش کرده ١ بار که تکون میخوردی بهش بگم که اونم ببینه معلومه یا نه!!! ولی الانه فقط مامانی میفهمه تکوناتو عزیزم.

بعداً نوشت ١: گل پسر برای بابایی دعا کن. حالش خوب نیست منم خیلی نگرانشم. میترسم خدای نکرده چیزیش بشه!!!  تصورشم دیوونم میکنه!!! وای نه !!!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

بعداً نوشت ٢: امیدوارم خدا بهم لیاقت اینو بده که تو مجلس امام حسین ١ استکان بشورم یا اینکه کفش عزادارهاشو جفت کنم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرجان
7 آذر 90 18:57
سلام جيگيلي خاله سلام عمر خاله سلام جون خاله.الهي خاله فداي اون تكون خوردنات بشه ماه من. گل گلي از توشكم مامان صداي نوحه رو ميشنوي؟سينه ميزني خاله؟بذار دوباره ببينمت با ماماني ميريم جلوي تشت تا واست بگم چه خبره؟باشه عشق من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به اميد خدا به لطف خدا شمارو بايد سال ديگه سقا كنيم خاله بـــــــــــــــــــــــــــوس هوارتا
خاله مرجان
10 آذر 90 10:34
سلام گل خاله خوبي؟اما خاله خوب نيس ديشب خواب بد ديده همش داره گريه ميكنه.گل گلي من توكه اون بالا پيش فرشته هايي واسه فرشته هاي خاله دعا كن
خاله......شفق
12 آذر 90 18:17
سلام خوبی؟ حي علي العزا حي علي البكا في ماتم الحسين مظلوم كربلا به روزم دوست داشتي بيا در اين روزهاي عزيز التماس دعا
خاله......شفق
12 آذر 90 18:18
سلام عسیم خوبی ایلیا جونم الهی عزیز ما داره بزرگ میشه تازه اولین سال محرم رو تو دل مامانشه عسیم مواظب مامان و بابات و خاله مرجانت باش