ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ دلم گرفته از آن و از این ◕‿◕

1390/10/13 14:28
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل پسرم.niniweblog.com

خوبی مامانی طلا!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

دلم گرفته گل پسرم. خیلی ناراحتم. هر ثانیه اشک جمع میشه تو چشمام و گوله گوله روونه صورتم میشه.niniweblog.comدلم از زمین و زمان پره. اینقدر غم رو دلم تلنبار شده که نگو.

بابایی نازنین ٣ روز مریض بود و تو خونه. رفت دکتر و کلی سرم و امپول بهش دادن. http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik2/nursesmileyf.gifهنوزم خوب نشده ولی رفت سر کار. سرکارم که رفت یه اتفاق بد افتاده بود. اشکای من که همینجوری میومد. هیچ کس نمیدونه بابایی چقدر مظلومه!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

تازه منم همش خواب میدیدم که یه اتفاقی واسه بابایی بیوفته. حتی تو خواب به یه سری ادمای پر رو گفتم اینقدر از رهامم انتظار نداشته باشین وقت نداره نمیرسه انجام بده. بمیرم برای رهامم.

پریشب تو تب داشت میسوخت.Smiley٣٩ درجه دمای بدنش بود و پایین نمیومد. گاهی هذیون میگفت از شدت تب. بمیرم براش الهی!!! یاد قیافش میوفتم تو حال تب دار هق هق گریم میاد فقط.niniweblog.comاگر قیافشو میدی تو حموم زیر دوش!!! واییییی اون لحظه دلم میخواست بمیرم ولی نبینمش اونطوری.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

ایلیا بابایی خیلی گناهیه.niniweblog.comخیلی مظلومه. همه چی رو یه تنه به جون خریده و خیلی صبوره.

من همش غر میزنم بهش. باهاش دعوا میکنم باز میاد منت کشی با اینکه همه چی تقصیر منه نادونه.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

دلم گرفته از ناز کردن وقت و بی وقت همه واسه من.niniweblog.comمیخواستیم بریم یه مزون واست لباس بخریم ولی به همه گفتم که نمیرم اونجا با اینکه دلم میخواست که برم. دلیلشم که میدونی جدا از نبودن صاحبش یکی بهم یه حرفی زد دلم آتیش گرفت.niniweblog.comبخدا من آتیش نمیزنم به دل همه که اینطور میکنن با من. موقع خریدم باید ناز ١٠٠١ نفرو بکشم تا راضی بشن با من بیان. چه گناهی کردم مگه من. من که خوشحال میشم هر کی باهام میاد و شلوغ میریم خرید میکینیم واسه گل پسرم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بعد از اینکه میگم رهام عزیزم مریضه همه فقط تل میکنن که این کارو باید میکردی یا اون کارو باید میکردی.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  بخدا خودم بلد بودم و همه کاری میکردم که تبش بیاد پایین ولی این آدما نگفتن اینا ماشین ندارن الان بریم یه سری بهشون بزنیم نکنه تب این بابایی بالا بره یه زن حامله دست تنها چی کار کنه!

فقط بیایم اونجا؟ ما : نه ممنون. باشه این کارو کنین و اون کارو کنین. یا تازه فردا جویای ماجرا میشن که رفتی سره کار حالت خوبه؟؟؟شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

یا میگن کی میخواد بهت برسه مریضی!!!!!! این دیگه نهایتش بود که دلم آتیش افتاد. شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے عین جغد تا صبح مراقب رهامم بودم. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخودمم مریض شدم و سینم پره چرکه ولی میخوام دم نزنم. انوقت میگن کی ازت مراقبت میکنه.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

همشونم انتظار دارن ما بریم خونشون.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے خوب ما الان بخاطر وضعیت من پیاده سوار شدن از این ماشین به اون ماشین سختمه. مترو هم که ماشاالله به شلوغیش. هیچ کسم که مراعات زن حامله رو نمیکنه که بگه سر پا واینستم. مهم نیست فقط گفتم که دلم گرفته از آن و از این.

مامانی خودم یکم برات خرید کردم. زیاد نیست ولی همینقدر میشد.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

برای بابایی بیشتر از من دعا کن.niniweblog.comخیلی مهربون و مظلومه. بخدا وقتی تو این چهره بیمارش نگاه میکنم میخوام بمیرم. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےنمیتونم اشک نریزم چون فقط اینطوری شاید سبک بشم. همه چی رو دلم مونده.

گلایه هامم فقط اینجا مینویسم که دلم اروم بشه. دیگه به هیچ کس حرفی نمیزنم به هیچ کس.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بعداً نوشت ١: رهام قشنگم میدونم اینقدر مشغله داری که شاید وقت نکنی اینجا رو بخونی ولی خیلی دوست دارم مهربونم. ایشالا همه درد و بلاهات بخوره تو قلب من. من شرمنده تمام خوبی ها و صبوری هاتم. تکیه گاه صبورم میمیرم وقتی میبینم حرف میزنن پشت سرت ولی من ازت دفاع میکنم مثل همیشه. رهامی تو ١ فرشته ای که خدا قرستادت واسه من که در قبال اون همه بد بودنم تو بازم خوبی. یه دنیا کمه. دنیا دنیا تشکــــــــــــــــــــــــــر!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مرجان
13 دی 90 16:14
are khale adama gahi bi ensaf mishan.
baazi vaghtam onghad badi mibinan k dg dos nadaran mohabat konan


هیچ کس به کسی زور نمیکنه واسه محبت. گدایی کار خوبی نیست
خاله مرجان
13 دی 90 16:16
هميشه كه زنديگ طبق ميل آدم نيس.آدمايرو نميشه مجبور كرد به محبت كردن.
آخ كه بي انصافي آدماچقد زياد خييييييييييلييييييييييييي.
همه چي ميگذره زود ميره مطئنم


یه وقت میبینی زمانی گذشته که دیگه خیلی دیره
dp
13 دی 90 18:47
سلام . ملیسا خانم ما درسته که نمی تونه خودش بنویسه و از شما دعوت کنه ، اما بنده از طرف این فرشته آسمونی از شما عزیز ، دعوت می کنم کلبه مجازی ملیسا جوون رو منور کنید . خیلی خوشحال میشم تا از خودتون هم یک یادگاری برای دخترم به یادگار بزارید . منتظرتون هستیم .
مامان مهرناز
21 دی 90 8:35
آخييييييييييي دلم سوخت
نوشين
24 دی 90 1:48
سلام مادر شدنتو صميمانه تبريك ميگم غصه نخور عزيزم شايد اونام به خاطر دوري راه نتونستن بيان تازه اگه ميومدن به نظر منكه يه جور بي احترامي بود چون ميشه اينطور برداشت كرد كه اونا فكر ميكردن شما نمي توني به همسرت برسيو مراقبش باشي من خودم اند منفي بافيم اما خوب نصيحت كردن هميشه اسونتر از عمل كردنه پس از من به تو نصيحت سعي كن مثبت فكر كني دوست خوبم چون براي نينيگولوت بهتره خوشحال ميشم پيش منم بياي
maman e maneli
26 دی 90 15:06
سلام منم مامان فروردینی هستم اما سال 89 خیلی دوران قشنگیه این سایت دخترمه خوشحال میشم به ما سر بزنید www.maneliforoutan.com
مریم
27 دی 90 23:37
http://babybrandsstore.blogfa.com/ دنبال لباسای تک و شیک برای نینی هستین؟ به ما سر بزنین.