ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ گوله پسرم ◕‿◕

1390/11/9 8:17
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

خوبی گوله پسرم؟شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

اسم جدید برات گذاشتیم منو بابایی. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز گوله پسر صدات میکنیم. میدونی چرا؟؟؟

چند شب قبل بیدار شدم از خواب دیدم سمت چپ دلم گوله شدی. انگار پات اونجا بود و فشارش میدادی. کلی نازت کردم و به بابایی هم گفتم دست گذاشت رو دلم تورو حس کرد. دست اخرم یه لگد جانانه در همون نقطه از دل مامان نثارم کردی و رفتی. هههههشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

٢ساعت بعد !!!! دوباره گوله شدی تو دل مامان این بار سمت راست دلم. ایندفعه گرد و قلمبه بود. گفتم شاید سرت باشه. بازم بابایی رو صدام کرم نازت کرد. یکم ترسید گفت نکنه بچم چیزیشه اینقدر گوله میشه. خلاصه هی نازت کردمو قربون صدقت رفتم. دست اخر سر خوردی رفتی. هههههشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

الهی بگردمت طلای مامان. دیشبم سمت راست دل مامان گوله بودی پسری. الانم داری لگد حوالم میکنی.

هفته پیش خونه مامان منیژ کل لگد نثار مامان منیژ و خاله مرجان کردی.

مامانی ببخشید که من ناراحت بودم از چیزی و تو هم احساس نا امنی کرده بودی. جمع شده بودی تو دلم و تکون نمیخوردی تا بابایی اومد یکم وول خوردی. بعدم شب موقع لالا که حس آرامش بهت دست داد داشتی وول میخوردی.

ایلیای مامان دیگه کلی بزرگ شدیااااا !!! فردا ٣٠ هفته کامل میشی و هفته ٣١ رو آغاز میکنی. دیگه یه امید خدا هفته های دیدارمون ١ رقمی شد.

پیش خانم دکترم رفتم واسه چکاپ ماهانه. از همه چی راضی بود. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز ١ کیلو اضافه کرده بودم و از اول بارداری تا الان که ماه ٨ هستم به امید خدا ٣ کیلو اضافه شدم و تا ١٠-١٢ کیلو جا دارم.

بیمارستانم میرم پیش زن دایی مامان که قبلا هم اونجا رفتم. شکر خدا NICU  بیمارستانم دارن راه میندازن.

ایلیا خیلی دوست دارم مامان. بابایی مهربونتم دوست دارم. مامانی واسه همه دعا کن.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز     میدونی گلم تو فرشته کوچیک مامان و بابایی.خیلی مشهور شدیا عزیز مامان همه حال تورو میپرسن.

 

بعداً نوشت ١ : عمه فریبا ماشین خرید. مبارکش باشه و چرخش براش به شادی بچرخه.

بعداً نوشت ٢ : خاله مرجانم خوابتو دیده. خیلی خاله گلیههههه.راستی تیکر رو هم خاله مرجانی ساخت واست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مریمـ(مامان ایلیا گلی)
12 بهمن 90 8:07
دور سرت بگردم مامانی غصه نخوری کسی نظر نذاشته واست خودم فدات میشم و میگم میمیرم واست ایلیا جونم
روح انگیز مامان سیاوش کوچولو
12 بهمن 90 13:26
سلام مریم جون خوبید من روح انگیزم مامان سیاوشم که 6 ماهشه خیلی دوست دارم از این طریق با هم در ارنباط باشیم اگه دوست داشتی سری بهم بزن تا بدونم لینکت کنم یا نه مریم جون چرا انقدر غمگینی و دلت پره میدونی اگه روزی ایلیا این نوشته هارو بخونه چقدر از این دنیایی که باباو مامانشو اذیت کرده بی زار میشه و کینه ای ابدی از دنیا و ادماش تو دلش میگیره میدونم دلتنگی اما به خاطر ایلیا و فرداش و ایندش سعی کن از شادی ها بنویسی تو رو خدا منو ببخش که فضولی کردم مریم بیا خونه خاطرات ما خوشحال میشم بگی تا لینکت کنم
روح انگیز مامان سیاوش
12 بهمن 90 16:56
سلام مریم جون خوبی ایلیا جون خوبه؟ عزیزم من با اجازت و با کمال میل لینکت کردم تا بیشتر بهت سر بزنم آخه من آن لاین آن لاینم انقدر بهت سر بزنم تا خسته بشی
هنگامه
14 بهمن 90 17:45
سلام مامان مریمی
هنگامه
16 بهمن 90 12:15
مانا
16 بهمن 90 20:30
عزیزم خوش بحالت
مانا
16 بهمن 90 21:16
می تونم لینکتون کنم
خاله مرجان
17 بهمن 90 0:04
سلام پسری نازم.خوبی؟ببخش خاله،این چندروزه اصلا" حوصله ی نت اومدن نداشتم،الآنم دارم دارم باموبایلم واسه گل پسرم کامنت میذارم،امروزخاله مرجان رفته بود موزه عبرت اونقدی که میگفتن ترسناک نبود فقط یه ریزه دلگیربودکه اونم بخاطر فضاش بود،خاله از اونجاواست یه چیز ناقابل خریدفقط خواستم بگم همیشه یادتم ت
خاله......شفق
18 بهمن 90 1:23
سلام مامان مریم خوبی؟ ایلیایی سری به خاله نمیزنی ای جان انشاا... به زودی به دنیا میایی و مامان مریم و بابا رهام و خاله مرجان رو شاد میکنی....قدر خالت رو بدون خیلی خوبه
خاله......شفق
18 بهمن 90 1:40
________________00___00________________ _______________00_____00_______________ ______________00_______00______________ _____________00_________00_____________ 00000000000000___ 0يه0____000000000000000 __00_________0ستاره خوشگل0__________00__ ____00________0براي رسوندن0 ________00___ ______00_____0تو دوست عزيزم 0_____00______ ________00_____0 به وبلاگ0 ______0 0_______ __________00___0آپ شده من0___00_________ _________00_____منتظرم ها! ____00__________ ________00________0000________00_______ _______00_______00____00_______00______ ______00_____00__________00_____00_____ _____00___00________________00___00____ ____0000________________________0000___ ___000____________________________000__
مامان مهرناز
24 بهمن 90 14:24
سلام مريم جون. نگران گوله شدناي ايليا نباش رادين منم انقدر خودشو گوله و سفت و جمع ميكنه كه شكمم مثل سنگ سفت ميشه منم اولاش ميترسيدم پسرم چيزيش باشه اما مامانم گفت مشكلي نيست و الانم خودم به اين نتيجه رسيدم.