ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ ١٣ به دری متفاوت ◕‿◕

1391/1/13 23:26
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر طلا.niniweblog.com

خوبی نازنینم؟niniweblog.com

امسال یه ١٣ به در عالی داشتیم.niniweblog.com

من و تو امروز کلی کار انجام دادیم.niniweblog.comصبحی بیدار شدیم الویه درست کردیم وسایلمونو بر داشتیم با مترو رفتیم سرکار بابا رهام.

تازه کلی هم پشه کشتیم با بابایی.niniweblog.com

امسال ١٣ به در ٣ تایی با هم بودیم شما هم دلبری میکردی.niniweblog.com

مامانی شمارش معکوس شروع شد واسه دیدن روی ماهت.niniweblog.comدیگه فقط ١٠ روز مونده که به سلامتی ببینمت.niniweblog.comاین روزا همش حواسم به تکونات هست.niniweblog.comگاهی شیطونی میکنی و تکون نمیخوری منو کلی نگران میکنی.niniweblog.com

فدای قند عسل بشم من.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
14 فروردین 91 0:28
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاک قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفر به مشهد مقدس به روز شد . خوشحال می شیم اگر با تشریف فرمایی خودتون ، و گذاشتن یک نظر این سفر ملیسا رو خاطره انگیز تر و زیباتر کنید . منتظر حضور شما در وبلاگ ملیسا جوون هستیم .
هنگامه
16 فروردین 91 17:14
آخ جونمی فقط10روز مونده فندعسله خاله بیاد تو بغل مهربون مامان مریمش
خاله......شفق
17 فروردین 91 1:39
سلااااااااااااام گل خاله خوبی؟ وای فقط 10 روز دیگه مونده...نی نی من بی معرفت شده سری به خاله اش نمیزنه امیدوارم این 10 روز هم به خوبی بگذره و گل خاله بیاد بقل مامان مریم و بابا رهامش
هنگامه
21 فروردین 91 22:07
سلااااااااااااااااااااااااااااام عشق خاله رسیدن به خیرایشاالله قدمت پرازخیروبرکت برای مامان وبابا باشه فرشته نازخدااز این راه دور فقط این گلا رو می تونم تقدیمت کنم اینقد دلم می خواست تهران باشم بیام دیدنت.وقتی خاله مرجان گفت به سلامتی دنیااومدی دلم گرفت که چرا تهران نیستم بیام دیدنت ولی ازهمین جااین قولو می دم که یه روزی ازنزدیک روی مثل ماهتو می بینم واینقدبوست می کنم وفشارت میدم که تموم این دلتنگیام رفع بشه
هنگامه
21 فروردین 91 22:11
عشق خاله خوب شیربخور بزرگ بشی تپل بشی(خاله قربونت بره) مردبشی.تو دوماد عسل خاله ای تا می تونی جای منم این خاله مرجانتو اذیت کنچون اون منو خیلی اذیت می کنه می گه توخاله ایلیا نیستیمنم گفتم دلم می خواد خاله ش باشم تازشم ایلیاعشق خاله شه ودوماد قندعسل خودمه