ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ هندونه پسر من ◕‿◕

1391/10/1 11:32
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق نازنینم. خوبی گلم؟niniweblog.com

دیشب اولین یلدای پسری من بود.بلندترین شب سال.niniweblog.com پسرم هندونه خوشمزه شده بود. دست همه چرخید.niniweblog.com

دیشب رفتیم خونه مامان شـَ شـَ . کلی چیزای خوشمزه اونجا بودniniweblog.comکه فدای تو بشم نمینونستی بخوریniniweblog.comو فقط میگفتی بــَ بــَ بــَ بــَ . فال حافظ گرفتیم.niniweblog.comانار و هندونه خوردیم. من ژله رنگین کمان

درست کردم با دسر یاقوتی.

مامانم ایشالا عمر شادی هات به اندازه هزاران شب یلدا باشه. اینم پسر نازم که تو بغل مامان مریمش نشسته.niniweblog.com

خیلی دوست دارم نازنینم.niniweblog.comیلدات مبارک هندونه کوچولوی خوشمزم.niniweblog.comشب یلدا

مامانم اولین زمستونتم مبارک.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 11:48
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
خاله مرجان
2 دی 91 15:43
الهی خاله فدای خودتو لباست بشه خوشگلم،نازنینم!دلم برای بوی تنت یه ذره شده
هنگامه
5 دی 91 21:56
ای جونم قربون خودت ولباس هندونه ایت بشم عشق خاله
نسترن
12 دی 91 23:03
سلام. فدای هندونه خوشولوی خودم!!!
سمانه (مامان آرشام)
9 بهمن 91 10:26
عزیزن خیلی فرشته ات نازه ماشاالله خانومم ایمیلت را برام بزار تا برات بفرستم
راحله
24 بهمن 91 10:55
ای جااااااااااااانم هندوانه ی خوشمزه ی خاله
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 20:57
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
مامانی درسا
21 فروردین 92 3:02
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد وسلامت باشی