ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ گل مادر ١ سالگیت مبارک ◕‿◕

1392/1/21 9:20
659 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلاممممممم.

مامان تصدق پسر ١ سالش بشه. گلم ١ سالگیت مبارک. جز اشک ریختن کاری نتونستم بکنم.

خیلی زود گذشت. ایشالا تو این سال دیگه سختی های پارسال رو نبینی.

ایلیا خیلی شیرینی. همه عاشقتن مامان. میخوام بیام بازم برات از کارات بگم.iliyaye maman

 

گلم اینم روز شمار زندگیت. کمین کردم تا این لحظه رو شکار کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ترانه
21 فروردین 92 9:38
سلام . خیلی کار جالبی کردین واسه روز شمار.منم بتونم همین کار رو انجام میدم. خوشحال میشم به وب ترانه هم سربزنید. در ضمن ترانه توی جشنواره سها شرکت کرده. ممنون میشم اگه زحمت بکشین وبهش رای بدین. البته اگه فکر می کنین خوب شده عکسش. اینم آدرس سایت: http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 ترانه پارسا
مامان حسین جون
21 فروردین 92 12:54
عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .
مامان سونیا
21 فروردین 92 14:12
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
21 فروردین 92 21:01
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
نسترن
24 فروردین 92 23:03
سلام مریم خانوم...خوبین؟ شرمنده نمیدونستم آپ کردین وگرنه زودتر میومدمو کام میذاشتم... تفلدت مبارک جیجر خاله...ایشالله دومادیت عزیزم... قربون عکس خوشملت... آفرین به مامانت برای شکار لحظه 1سالگیت!!!
مامان کیان
27 فروردین 92 11:54
عزیزم با این عکس خوشگلت .تولد مبارک باشه. من می خوام واسه پسرم تم مک کویین بگیرم میشه کمکم کنید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 اردیبهشت 92 1:25
مریم جون لطفا ادرس بانوی بارانی وبلاگ زده با نام نی نی پارتی رو بهم بده. ادرس کلوپش هم همینطور
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
8 خرداد 92 14:03
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما برای تمامی سیستم های وبلاگ دهی با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
امیر حسین و مامانش
19 خرداد 92 0:08
سلالم ناناسییییی تو هم مث پسر من موهاتو باد برده اره خاله تولدت مبالک باشههههههههه
مهسا مامان طاها
23 تیر 92 12:00
تولد تولد تولدش مبارک!!!
محراب و مليكا
7 مرداد 92 9:32
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
سمیه
8 مرداد 92 11:44
عزیزم چه عکس قشنگی ایده روزشمار عالی بود به منم سر بزن رمز 1392 هست
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 21:33
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی