ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ روز پدرو اتفاق شوم آن روز ◕‿◕

1393/4/13 19:38
841 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامانی.  

خوبی فدای چشات شم؟08700000

تو پست قبلی برات گفتم که روز پدر اتفاق بدی برای من افتاد ولی بزار از روز قبلش برات بگم.شکلک های شباهنگShabahang

از قبل تو فکر کادوی روز پدر برای بابایی ها و بابا رهام جونی بودم.برا همین از سایت کلپچ برای بابای ها حلیم سفارش دادم که دقیقا روز پدر بدستشون برسه. خوب تا اینجاشو بابا رهامم در جریان بود و به بابایی ها هم گفته بودیم قرار یه بسته برای ایلیا برسه خونه شما اسم شما رو دادیم تحویلش بگیرید.شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

ولی من دور از چشم بابا رهام برای روز دوشنبه یعنی یک روز زودتر از روز پدر که شما و بابا رهام خونه تنها بودین از کلپچ عدسی سفارش دادم. وقتی رسید دستش بهم زنگ زد و معلوم بود جا خورده.

خلاصه روز پدر عصر بود که تل کرد به پدربزرگای مهربونم و این روزو بهشون تبریک گفتم. شبش کارامو کردم و با استرس فراوان تورو خوابوندم که صبح بریم برا عملت. دل تو دلم نبود.

ساعت حدود ١١:٣٠ بود که تل خونه زنگ خورد و بابایی بود. بابا رهام بهش گفت دارم میخوابونمت ولی اصرار داشت با من صحبت کنه. از اتاق اومدم بیرون. سلام و علیک کردم بابایی بهم گفت ما فردا بیمارستان نمیتونیم بیایم. من تا اومدم بگم که خودم گفتم نیاین یهو بابایی گفت آقا رضا فوت کرده.smile emoticon kolobok خدایااااااا اشکام بند نمیومد. connie_wimperingbaby.gifهمش بابامو قسم میدادم که نگه بی بابا بزرگ شدم. نگه که بابا بزرگ مهربونم رفتتتت. 396320_shout.gifولی رفته بودددد.شکلک های شباهنگShabahang

بلافاصله رفتیم خونشون و دیدم تن بی جونشون رو زمینههه. همش منتظر بودم از رو زمین بلند شه. هنوز هم باور ندارم که نیستش. امروز حسابی براش گریه کردم دلم براش تنگ شده.

تمام بچگی من وقتی خونشون میرفتیم از سرکار برمیگشت یا برام پسته خریده بود یا اسمارتیز. صبحم که میرفت سرکار بالا سرم پول میزاشت برام. خدایااااا من دیگه بابا بزرگ خوبمو نمیبینم.  ١٢ سال مریضی از پا درش آورد سکته مغزی از بین بردش.

هنوزم باورم نمیاد که نیست امروز توی عکسای عروسیم دیدم یه عکس باهاش دارم. عکسش رو میزارم برات تا ببینی من از چه فرشته ای حرف میزدم.

بعداًنوشت ١ : بابا بزرگ مهربونم یادت گرامی و روحت شاد. 

برای شادی روحش لطفا صلوات بفرستین.

بابا بزرگ مهربونم یادت گرامی و روحت شاد.

بعداً نوشت ٢ : عکس هدیه بابا رهامو تو ادامه مطلب میزارم.

کادوی روز پدر

کادوی ایلیا

روز پدر

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پریسا و بابا مهرداد
20 مرداد 93 10:07
خدا رحمتشون کنه چقدر چهره مهربونی هم داشتن به شما هم تسلیت میگم عزیزم انشاله غم آخرتون باشه