ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ اول کار: تشکر از خـــــــــــدا ◕‿◕

1390/5/19 15:27
553 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که همیشه و همه جا هست. خدای بزرگی که اینقدر صبوری کرد در قبال بی طاقتی های من. خدای مهربونی که حرف دل منو گوش کرد با دل من راه اومد و یه نی نی گذاشت تو دل من. اینا همه موقعی اتفاق افتاد که من ناشکر بودم. واقعا به درگاه خدا نا شکری کردم که فکر میکردم خدا حرفامو گوش نمیده.خدا برای من بهترین هارو تو بهترین زمان خواسته بوده ولی من همش غر زدم همش نق زدم بهانه گرفتم.

این پست مخصوص خدای خودمه که بهش بگم :

 خدایا خیلی دوست دارم.

خدایا ازت ممنونم به خاطر همه داده ها و نداده هات.

خدایا منو ببخش که قدرتو ندونستم.

خدایا منو ببخش که نا شکری کردم.

خدایا منو به خاطر نا شکری هام با این نی نی امتحان نکن خودت میدونی که من چقدر کم میارم.

خدایا عـــــــــــاشقتــــــــــــــــــــم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عليرضا
19 مرداد 90 3:28
سلام مريمتبريك ميگم ياد اون روزهاي خودم افتادم آخ چه خوش بود