ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ یکم بپریم از جای دیگه بگیم بازم برمیگردیم سر داستان!!! ◕‿◕

1390/5/19 15:38
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی نازنازی. الهی دورت بگردم من. به حساب من شما الان ٥ هفته و ٣ روزته!!! وای الهی بگردم که اینقده کوشولویی. بگردم نی نی نازمو!!!! بوس یه عالمه واسه تو و بابایی!!!

گل مامانی یکم از حال و هوای این روزا بگم برات. حال مامان زیاد رو براه نیست. همش تهوع داره. گاهی اینقد تهوعم زیاد میشه که گریم میگیره. غذا نمیتونم بپزم. بابایی بیچاره همش گشنه میمونه. الهی بمیرم برای بابایی نازت هیچی هم نمیگه که گشنشه. وقتی میبینمش دلم براش میسوزه.غذا هم که میپزم کلی ذوق میکنه و هی میگه خیلی خوشمزه شده دستت درد نکنه ولی همه اینارو بخاطر دل من میگه! آخه گلم من غذایی که خودم میپزم رو نمیتونم بخورم حتی ١ذره فکر کنم بابایی چند روز دیگه خودش مجبور بشه غذا بپزهشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز . این از وضع غذام. حالا نمیدونم گل گل مامان تو دل مامانش گشنه میمونه یا نه!!! الهی واسه تو کنجد کوچولو هم بمیرم.خدایا چرا نمیتونم چیزی بخورم که بچم گشنه نمونه آخه!!!بقیه دوستای مامانی که   نی نی هاشون مثل تو فروردین دنیا میاد اکثراً خدارو شکر حالشون خوبه و میگن حتی خیلی گشنه میشن اما مامانی......

از تنهایی بابایی بگم برات. الهی بمیرم براش من همش خوابم میاد و دلم میخواد بخوابم برا اینکه بابایی تنها نباشه و فکر نکنه دارم بهش بی توجهی میکنم به زور بیدار میمونم دائما قیافم اینطوریه  ولی بازم این بابایی هستش که میفهمه و نمیزاره بیدار بمونم و کمکم میکنه تا برم لالا کنم.

جوجه کوچولوی شیطون مامان تو بابایی مهربونت جاتون اینجاست.

 

رهامی نازم عشقم ممنون که درکم میکنی و صبوری میکنی واز هیچ چیز خورده نمیگیری.            من و نی نی عاشقتیم و به داشتنت افتخار میکنیم.

راستی از تو بگم. زیر دلم کاملا سفته دست که میزنم احساس میکنم. نفس میکشم سفتیش محسوسه.یکمم دوره نافم احساس کشیدگی میکنم. واسه خودت داری بزرگ میشیا!!! الهی درد و بلات به جونم. فدای قد کشیدنت بشه مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرجان
19 مرداد 90 17:13
آخ الهي خاله فدات شه موش من.خاله مگه شما قول نداده بودي كه ماماني رو اذيت نكني؟برت قاقالي چي بخرم نفسم؟ منو بابارهام وقتي باهم باشيم كلي سر به سر ماماني ميذاريم ما ميشيم دوتا اون ميشه يه دونه درنهايت ماميبريم.تو گل خاله م كه بياي ميشيم سه تا هورااااااااااااا
خاله......شفق
21 مرداد 90 0:37
سلام مریم جون خوبی؟وای خدا این نی نی کوچولو قدر مامان مریمش رو اذیت میکنه ولی عیب نداره یکم دیگه آروم میشی ..... ای جانم قاقالی چی بخرم برات
شفق
21 مرداد 90 0:39
مریم جون اگه تونستی لینکم کن
المیرا
21 مرداد 90 19:05
سلام مرسی که خبرم کردید وای خدا این بچه مامانش اذیت می کنه ولی خب میشه اروم میشه راستی قاقالی چی بخرم ؟