ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ واسه دل خوم ◕‿◕

1390/5/21 10:54
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلیه من. خوبی فدات شم. الهی بگردم نانازمو. شکلک های شباهنگ مامانی اصلا حوصله نداره. از بس که تو خونه موندم فکر کنم کپک زدم. دیروز مامانی همش سرگیجه داشت. رفتم فشارمو خودم گرفتم دیدم ١٠ رو ۷ . sad.gif امروزم شاید بریم خونه مامان جون مهمونی.  شاید با خاله مرجان یکم تو سر و کله هم بزنیم دلم وا شه.  دیروزم عمه هدی و عمو لقمان زنگ زدن حالتو میپرسیدن.  عمو لقمان گفت کلی عکس خوشجل موشجل پیدا کردن واسه مامانی که بزارم رو دسکناپ هی نگاه کنم شما هم خوشجل موشجل شی و البته من میدونم نفس مامان مثله فرشته ها میمونه ها ولی بهشون گفتیم بیارن عکس هارو.  تازه عمه هدی میخواد تورو ۲ زبانه کنه یعنی میخواد بهت انگلیسی یاد بده.ما هم قول همکاری دادیم بهشون.   عمو لقمانم هی میگه سیب بخور نی نی خوشجل موشجل بشه. آخ الهی من بگردم تورو.

پریشب مامان منیژ واسمون کلی غذا پخته بود اورده بود. هی زنگ میزنه میگه مریمــ غذا بخورها بچه گشنه میمونه.

بعداً نوشت ١: مامان جون میدونی کیه؟ مامان بزرگ مادری مامان مریمــ هستش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آجی نانازه محمد امین
21 مرداد 90 10:57
سلام به منم سر بزنید خوشحال میشم
jijinaz
21 مرداد 90 14:09
اطلاعیه جذب مدیر با سلام. پس از چندی که از راه اندازی فروشگاه جی جی ناز گذشت ، تصمیم گرفتیم ماهیت سایت را به کلی از فروشگاه به انجمن تغییر دهیم. در این راستا ، از متخصصین ، کاردانان و افرادی که تخصص و یا تجربه ای در زمینه والدین و کودکان دارند برای مدیریت بخش های مختلف تالار گفتمان دعوت به همکاری می نماییم. لطفا" درخواست خود را در این تاپیک بیان کنید تا رسیدگی شود. مدیران ابتدا باید در بخش مربوطه به صورت آزمایشی فعالیت کنند و سپس به عنوان مدیر بخش دلخواهشان منصوب خواهند شد. با تشکر از شما.
خاله مرجان
21 مرداد 90 15:05
الهي خاله مرجان فداي تو موش من.دست عمه هدي وعمو لقمان درد نكنه.ايشاله شمام واسه ني ني خودشون جبران كني. گلم ديروزمامان منيژ رفته بود بيرون برام طالبي خريد منم زودي آب طالبي درست كردم.ولي مگه قيافه ي اين مامان مريمت از جلوي چشمام رفت كنار؟به مامان منيژگفتم ميخوام يه ذره واسه مريم نگه دارم. آخه مگه ميشه خاله آب طالبي رو راحت بخوره؟با اينكه ميدونه ماماني خيلي دوس داره.واي دلم ضعف رفت كاش ميشد الآن برم آب طالبي بخورمــــــــــــــــــــــــــــــــ راستي تا خاله به تو سر نزنه تو نياي بهش سر بزنيا به به ميبينم كه دوتا خاله ي جديدم كه پيدا كردي.
خاله مرجان
21 مرداد 90 15:39
داشتم نظراي قبلي وبلاگمو ميخوندم اينو پيداكردم بغضم گرفت.كاملا بدون شرح: جمعه 26 فروردین1390 ساعت: 13:37 توسط:آبجی مریم سلام قشنگم. سلام همه کسم.سلام نفسم. سلام غمخوار من. سلام همدم بی کسی های من. آجی دلش گزفته. کاش الان همون وقتا بود که از رعدو برق میترسیدی منم بغلت میکردم. کاش همون زمونا بود که با هم همون اهنگ هایده رو گوش میدادیم. یادت میاد گوشیتو قایم کرده بودی که اهنگو من پیدا کنم که مبادا گریه کنم ولی من با 1000 تا ترفند اونو پیدا کردم. اخ که چقدر دلم واسه اون وقتایی که با اون اهنگ هایده گدروندیم تنگ شده. قلب منی چه جوری یه روزازت جداشم عشق منی نمیشه دوست نداشته باشم قلب منی چه جوری یه روزازت جداشم عشق منی نمیشه دوست نداشته باشم
خاله......شفق
22 مرداد 90 0:41
سلام خاله قربونت بشه خوبی مامان مریم رو که اذیت نمیکنی؟آهان راستی مهمونی خوش بگذره مرجان جان هواست باشه مامان مریم رو اذیت نکنی الان دوتا هستن راستی یه وقت به خاله...شفقت سر نزنی ها آفرین مرجان جون اب طالبی بده مامان مریم بخوره قوی بشه و نی نی نازم هم قوی بشه
خاله......شفق
22 مرداد 90 0:42
ای وای این دومی کامنت مرجان رو که خوندم گریه کردم راستی مواظب مامان مریم باش گلم چیه حسودیت میشه عسل من سه تا خاله داره مرجان
خاله مرجان
22 مرداد 90 22:43
آره خاله.خاله مرجان ميدوني هرگلي يه بويي داره.ولي.......... اون نظرم همين جوري گذاشتم داشتم نظراي قبلي رو ميخوندم كه اينو پيداكردم. تو گل خاله مرجاني عشق خاله مرجاني. ميدوني هنوز نيومده چقد دوست دارم؟ بــــــه بـــــــه خاله شفقم كه بدجور رفداره توئه
خاله مرجان
22 مرداد 90 22:44
رفداره = طرفداره
خاله......شفق
23 مرداد 90 1:25
_____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊___بـــــدو آپــــــم___◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ ..............|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
خاله......شفق
23 مرداد 90 1:31
سلام خاله خوبی؟مامان مریم رو که اذیت نمیکنی؟ نی نی خوبی باش تا برات قاقالی بگیرمراستی بدو با مامان بیا بهم سر بزن چیه مرجان خانوم حسودیت میشه
نی نی من
23 مرداد 90 9:55
سلام مریم گلی جونم من اینجا رو یافتم یه عالمه برای تو و نی نی آرزوی خوب دارم انشاالله شاد و سلامت و سرو حال باشید جفتتون به خدا میسپارمتون زاستی قالب اینجا چه نازه .....
خاله المیرا
25 مرداد 90 14:08
سلام خاله من اپم بیا سربزن
خاله مرجان
26 مرداد 90 10:06
سلام گل خاله من آپم
خاله مرجان
26 مرداد 90 16:54
آخ الهي خاله فداي اون توف بازي كردنت بشه عمرمن.آخه من نميدونم چطورميشه كسي رو نديدولي اينقد دوسش داشت؟پريشب داشتم دفتر تو دفتر شعرم شعر مينوشتم گفتم يه روزي شايد مثل مامان مريمي كه دفتر شعرشو داد به من،منم دفترمو بدم به تو واست از دلتنگيام بگم از گريه هام بگم.ازفرشته م بگم...... دلم نميخواد مثل من اينطوري دل ببندي كه نتوني دل بكني.تك تك شعرايي كه تو دفترم نوشتم واشم يه معني خاص داره.بذار بياي بذار بزرگ بشي وقتي رسيدي به اون دوراني كه ديگه عنان قلب واحساست رو نداري وقتي دلت ديگه از فرمانبري نكرد با جون ودلم همرات ميام تو خطاهات تو شيطنات باهات شريك ميشم اگر عمري باقي بود نميذارم ااين دوره رو تنها بگذروني.همه ي سعيمو ميكنم كه از كلمه ي خاله متنفر نشي.قسم به خداي بالاسر خيلي برام عزيزي من نميدونم چرا اينقد دوست دارم
خاله......شفق
26 مرداد 90 23:33
(گل سرخ بی نان و نشان)http://flower1989.blogfa.com/ سلام خاله جون آدرس وب جدیدم بهش سر بزن و تو این وبلاگ منو یاری کن خاله جون بدون تو بهترین خاله را داریمنظور خودم نیست منظورم با خاله مرجانت مطمئن تو هم مثل من عاشق خالت میشی اینو بهت قول میدم واگه دوست داشته باشی منو خاله الی میتونیم تو این راه خاله مرجانت رو هم راهی کنیم اینو بهت قول میدم البته اگه زنده باشم
زهرا
27 مرداد 90 17:18
salam.web kheili ghashangi dari
خاله......شفق
29 مرداد 90 6:15
___+++____*+ __*+__*___ _*+ _*+_______*+ __+___*## ### _+*+_######## *____### ##### _*___#############___ _++ __*+*###############_+* _*+, _____###############__ _____*+ _____############## ___ ]+______*+ _____######## ####*__+__*+++__*+ ________ _________*__*__+__*__* ____ ______________*+_*+_+*+* آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هردو وبم http://flower1989.blogfa.com/
مامان علي
30 مرداد 90 19:09
انشاالله هر چه زودتر و به سلامتي ني ني تو ببيني. گلابي هم و هلو هم براي خوشگلي بچه خوبه.اگه خواستي سيب بخوري روش سوره يوسف رو بخون.نتيجش پسرمه ميتوني بياي تو وبش ببينيش دست مامان منيژه هم درد نكنه