ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ بابایی در حاشیه ◕‿◕

1390/5/30 22:38
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

یه وقت فکر نکنی من نیستما

خودت خوب میدونی که من هر صبح بهت سلام میکنم موقع خواب شب به خیر میگم

حالا اینکه بابایی تو حاشیه هست برا اینه که خوب همه باباها اینجورین و به چشم نمیان چون تو همه وقت رو با مامانی هستی برا همین متوجه من نشدی ولی من از اون اول اول اولش بودم.

حالا این بابایی در حاشیه، درگیر کار و مسائل مربوطش هست برا همین نمیتونه مثل مامانی اینجا برات چیزی بنویسه. دلگیر نشو از دستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

م
31 مرداد 90 3:46
باسلام خدمت شما مادر گرامی: گروه وبلاگ های مامانی به منظور اطلاع رسانی صحیح به مادران ایران زمین در عرصه های مختلف و با رویکرد آموزشهای تربیتی صحیح، به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و طی چند ماه آینده در غالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. چنانچه مطالب ارائه شده در نسخه آزمایشی را مفید می دانید در قسمت نظرات سایت ما را آگاه کرده و کمی ها و کاستی ها و علایق خود را نیز ذکر نمایید تا در سایت اصلی منظور گردد و به منظور حمایت از ما آدرس www.mamane.ir را در قسمت پیوند های وبلاگ خود قرار دهید. با تشکر-گروه وبلاگ های مامانی( جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران)
خاله مرجان
26 شهریور 90 13:15
بابايي شما هرجا كه باشي عزيز حتي تو حاشيه