ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ شب های قدر◕‿◕

1390/5/31 1:49
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی. الهی دورت بگردم. دلم نیومد از این شبای عزیز واست ننویسم. امشب دومین شب احیاس که من و شما بیداریم و داریم با هم عزاداری میکنیم.

خدا امشب تقدیر همه بنده هاشو مقدر میکنه. تو که هنوز فرشته ای ، هنوز پاکی ، هنوز پیش خدا اجر قرب داری باهاش صحبت کن.  ازش بخواه که بهترین هارو برای ما رقم بزنه. برامون بهترین هارو بخواد. کمک بابایی کنه. حاجت خاله مرجان رو بده. مامانیا و باباییا رو سالم نگه داره. عمه فریبا رو به مراد دلش برسونه. دوستای مامانیم دعا کن. آخرش یکمم اسم مامانو بیار ولی برای بابایی نازت خیــــــــــــــــــــــلی بیشتر از من دعا کن.

الهی دردت به جونم بیاد رشد کن دور سرت بگردم. مامان الان داره از تهوع خفه میشه ولی فدای یه تار موی گندیدت. مامان تحمل میکنه تا تو بزرگ بشی ، ناز بشی ، عسیس بشی ، بعدش من بیام فدات بشم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

من که از الان فداتم مامانم.فقط شما قول بده  رشد کنی و قلب نازت زودتر بزنه . میدونی مامان زبونم لال طاقت نبودنت رو نداره ها.

دور سرت بگردم. میمیرم برات.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله الی
31 مرداد 90 16:49
سلام خوبی مامان که اذیت نمی کنی افرین اپتون خیلی قشنگ بود پیش ما هم بیاد خوش حال میشیم التماس دعا
خاله مرجان
1 شهریور 90 18:49
آخ دردتو بخوره به من.خاله رو ببخش كه دير اومد.آخه چندروزي نت نداشتم.خونه بهم ريخته بود.ماماني ميدونه.اولين شب احياكه داشتيم جوشن كبير ميخونديم يهو رسيديم به ااونجا كه خدا رو به اسماي قشنگاي قسم ميده خاله همونجور كه داشتم دعا رو ميخوندم معنيشم نگاه ميكردم يهو رسيدم به اسم {عاصم} يعني {نگهدارنده}.دلم خيلي گرفت خدارو قسم دادم به اين اسم قشنگش كه موش كوچولوي منم نگه داره. گلم مرسي كه خاله رودعا كردي.ميدوني كه چقد محتاج دعام.ميدوني كه بغضم اين روزا داره سنگين تر ميشه.ميدوني كه يه حرفايي ميشنوم ولي بازم سكوت ميكنم.خيلي چيزا رو ميدوني.تو الان پاكي مثل فرشته ها.پس فرشته ي من با همون دل پاكت قلب صافت واسه همه دعا كن.باشه خاله؟دوشت دالم.جيگمل خاله.
خاله مرجان
2 شهریور 90 9:42
من آپم بيدمـــــــــــــــــــــــ
خاله مرجان
3 شهریور 90 13:48
وايي خاله شما به ماماني بگو موهاي منو نكنه.من موهامو دوس دارم.بهش ميگي؟قول ميدي؟بهش بگو گاهي توان آدما كمتر از حرفاييه كه ميشنون اگرم توانشون تا اون حد باشه يه روزي كم ميارن.ولي عروسكم من دلم نميخواد كم بيارم.بيخيال كلا" امروز چيزي دلت نميخواد برات بخرم؟
خاله الی
5 شهریور 90 14:42
سلام خوبی مامان مه اذیت نمی کنی من اپم زودبیا که منتظرتم
مامان عليرضا
6 شهریور 90 3:51
چشم رو هم بزاري اين روزاي قشنگ گذشته يادت باشه اين روزا خود تو هم پيش خدا خيلي عزيزي