ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ نمیدونم چرا؟؟؟ ◕‿◕

1390/6/21 12:42
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان. خوبی گلکم؟niniweblog.com

این ٢ روز مهمونی بهت خوش گذشت. میدونم واقعا عالی بود. حداقل از تنهایی در اومدیم.niniweblog.com

مامانی احوالات من خوب نیست ولی امیدوارم تو خوب خوب باشی.niniweblog.com یکم سرما خوردم که دکتر بهم دارو داده و منم واسه خاطر اینکه شما هم خوب باشه حالت میخورم.

راستش یکم دلم گرفته.niniweblog.comهرکاری میکنم آروم بشم نمیشه. دلم یه دل سیر گریه میخواد. niniweblog.comبابایی این روزا یکم پریشونه.niniweblog.comمیدونم که خودت بهتر میدونی دلیلش چیه! نمیدونم من میتونم چیکار کنم براش که از این حال در بیاد. امروز صبح بهم حرفی زد که دلم لرزید. خیلی حالم گرفته شد.

گل مامان تو برای بابایی دعا کن. از خدا بخواه که فشار و استرسش کمتر بشه.niniweblog.comنمیخوام فکرای بد کنه ولی وقتی میبینم آشفته هستش منم وا میرم و مثل الان دلم میگیره. کاش حاقل یه دوست صمیمی داشتم میتونستم باهاش درد و دل کنم.niniweblog.com

مامانم دعا کن برای بابایی فقط همین.niniweblog.com

مراقب خودتم باش و خوب رشد کن که حتما حالت خوب باشه.niniweblog.com

دوست دارم جیگری.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نفس طلایی
21 شهریور 90 14:40
به خدا توکل کن منم یه موقع هایی خیلی تنها میشم و دلم می گیره
خاله مرجان
24 شهریور 90 12:21
خاله فداي موش كوچولوش بشه.چقد تو شمال جاي شما خالي بود.خاله اونجا يه ني ني كوچولوي ناز بود 8ماهش بود خاله مرجان گرفته بود بغلش دلش نميخواس پسش بده به مامانش.حسودي نكنيا موش كوچولو فقط تو عشق خاله اي خاله به مامان مريم بگو غصه نخوره همه چي درس ميشه. مواظب بابا جونم باش كه يه وقت ناراحت نشه
خاله مرجان
26 شهریور 90 13:12
سلام عروسك خاله.نميدونم جي شده يهو دلم خواست بيام اينجا. بي مقدمه يه چيزي ميگم واسه مامان مريم يه آهنگ فرستادم به اسم فرشته ي نجات.اگه ماماني گذاشته باشه شمام شنيدي.اگه تو ذهن نازت مونده باشه اون روز كه با مامان مريم اومدين خونمون گذاشتم واست.الآنم متنشو واست ميذارم.اينو بايد واسه تو خوندش وقتی رسیدی که شکسته بودم ... از همه ی ادما خسته بودم... وقتی رسیدی که نبود و میدید... اما تو مثل معجزه رسیدی... وقتی رسیدی که شکسته بودم ... از همه ی ادما خسته بودم... بعد یه عالم عشق و بغض و فریاد خدا تو رو برای من فرستاد... خوب میدونم جای تو رو زمین نیست...خیلیه فرق تو فقط همین نیست... ادمای قصه های گذشته به کسی مثل تو میگن فرشته... فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات... فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات... رسیدی از یه جا که اشنا بود... شبیه تو فقط تو قصه هابود... تو از یه جای خیلی دور اومدی قفلو شکستی مثه نور اومدی... تو همونی که ارزوی من بود...همیشه هر جا روبه روی من بود... شبا تو خوابم تو رو دیده بودم...خیلی شبا بهت رسیده بودم... خوب میدونم جای تو رو زمین نیست...خیلیه فرق تو فقط همین نیست... ادمای قصه های گذشته به کسی مثل تو میگن فرشته... فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات... فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات... تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...
برای متولد بهار
27 شهریور 90 15:35
سلام نمی دانید چه ذوقی می کنم وقتی مامانایی رو پیدا می کنم که نی نی هاشون با نی نی من همسن هستند!!!!!!!!!!
خاله مرجان
27 شهریور 90 19:15
بيا اينجا ببينم موش كوچولو به خاله خنديدي؟ميرسه موقعيم كه شما ميري مدرسه و خاله تو خونه لالاس.شما حالا فعلا بخواب و بازي كن و شيطوني كن. آخ من فدات بشم الهي
خاله......شفق
30 شهریور 90 1:44
سلام خاله خوبی عزیزم مامان رو که اذیت نمیکنی نگو این حرف رو حتما مامانی حالش خوب نیست که نمیتونه چیزی بخوره مریم جونم غصه نخور بدون تو که داری مادر میشی انگار رفتی مکه سعی کن به چیزهای خوب فکر کنی عیب نداره اونم باهات آشتی میکنه زیاد غصه نخور به فکر این باش که نی نیت وقتی دنیا بیاد با خودش هزار تا شادی میاره سلام دوست گلم *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*