ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ سکسکه ◕‿◕

1390/12/18 3:22
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان, عمر مامان, نفس مامان.

خوبی خوشگل پسرم؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

مامانی الهی دردت به جونممممم. داری سکسکه میکنی این موقع شب. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےالهی فدای اون تکونای ریزت بشم من که با هر سکسکه میپری. آخیشششش تو که دل منو بردی نصفه شبی با این سکسکه طولانی.

الهی من دور تو بگردم که امروز خسته شدی بس که با هم کار کردیم. شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـےتا عصرم زیاد تکون نخوردی. ولی وقتی بابا رهام اومد و شام خوردیم و یکم برای رفع خستگی رو تخت دراز کشیدم همش زیر دست بابایی وولی خوردی که بهش شکایت منو کنی که امروز با کارام اذیتت کردم. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےفدات بشم حسود خودم که این حسودیت به باباییت رفته امروز صبح تا من باباییتو بوس کردم قربون صدقش رفتم به من لگدی زدی که منم هستم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

مامان منیژ و خاله مرجان و عمه فریبا صبح زود میان اینجا هوراااااا !!!شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

همش تو خوابام گربه میبینم. نمیدونم این طرف کی میخواد چشمشو از زندگی من برداره. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخدا به خیر کنه. ولی کور خونده. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخواب دیدم همش صورتمو چنگ میندازه. به بابا رهام گفتم ناراحت شد هی دست گکشید صورتم گفت خوبی؟ الان چیزیت نیست که!!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

ایلیا دیگه غصه ندارم بیای. آمادهِ آماده شدم دیگه. حتی خونه رو هم تمیز کردم واسه اومدنت.

من میمیرم واسه اژدها کوچولوی شیطون خودم.Moving picture fire breathing dragon running smoking animated gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هنگامه
29 اسفند 90 19:34
سال نومبارک مامان مریمی اینا هم مال ایلیای خاله سال خوبی داشته باشی مراقب خودت باش منو هم از دعای خیرت بی نصیب نکن