ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ بازم سر کارمون گذاشتی!!! ◕‿◕

1390/6/8 9:02
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی. خوبی قشنگم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

١شنبه رفتم سونو و بلاخره شما دست از تاب بازی برداشته بودی  و منو بابایی دیدیمت ولی هنوز قلب نازت نبود. خیلی نگران شدم. وقتی اومدم خونه کلی گریه کردم دیگه نفسم بالا نمیومد بسکه اشک ریخته بودم. بابای هم هی دلداریم میداد.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

دکتر گفت ١ هفته دیگه دوباره برم سونو بدم یه جای دیگه ولی من تونستم واسه ٤شنبه از یه جای خوب وقت سونو بگیرم اونم با کمک یکی از دوستام.

مامانی واست از دیروز ختم یاسین گرفتم تا روزیکه برم سونو و بگه قلبت تشکیل شده بالاخره. گل مامان تو که میدونی مامان نمیتونه هر حرفیو به هر کسی بزنه چرا میزاری غصه بخورم که واسه شما هم ضرر داشته باشه؟؟؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

تو که میدونی من میمیرم برات نفسم پس همونطور که حرفمو گوش کردی و خودتو نشونمون دادی بازم حرف مامانیو گوش کن وقلب نازتم نشونمون بدهو قایمش نکن شیطون بلا. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے من دوست ندارم از دستت بدم نازنینم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

قول میدم بهت که امشب با بابایی بریم بیرون و یه جایزه برات بخریم واسه اینکه خودتو به ما نشون دادی.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے گل مامان نمیدونی وقتی خانوم دکتر شما رو تو مانیتور نشون ما داد و گفت این جنین هستش من که داشتم ضعف میکردم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے ولی بابایی با چشاش میخندید و معلوم بود از دیدن شما خوشحاله و داره کیف میکنه.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے به خانوم دکتر گفت این یه ذره چی هست که قلبشم معلوم بشه ولی خانوم دکتر گفت معلوم میشه.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

مامانی من از دیروز دوباره تهوع دارم ولی به نظرم شدیدتر از قبل میاد و دیشب واسه اینکه کلافم کرده بود رفتم خوابیدم ولی مگه میزاشت. ولی اشکال نداره من خوشحالم چون تهوع نشونه خوبیه اینو خانوم دکتر گفت.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرجان
8 شهریور 90 15:26
سلام عروسك خاله.باز مامان بابارو اذيت كردي؟ ببخش خاله رو كه دير اومد آخه زياد نت نميام ولي هروقت ميام حتما" حتما"ميام وبلاگ موش كوچولوم. راستش خاله اين روزا يكم سر درگمه تا10-11شهريور من بين زمين و هوام.برام دعا كن خاله.اگه حال من بخواد بشه مثل 9مرداد كه ديگه واويلا توكه دلت پاكه تو كه از بدي ادما هيچي نميدوني تو كه فرشته اي والآن تو بهشت خدايي واسه خاله دعا كن گلم
خاله مرجان
8 شهریور 90 15:36
مريم دلم نميخواد دلخوشي الكي بدم خودت ميدوني كه اهل اين چيزا نيستم.ولي تورو قسمت ميدم به امام حسين كه نا اميد نشو اگه نا اميد بشي اول از همه شيطان رو به مرادش رسوندي.نذار يه لحظه ياس تو دلت خونه كنه.بسپر به خدا.مگه خداي ما همون خدايي كه آتيشو واسه حضرت ابراهيم سر كرد؟مگه خداي ما همون خدايي نيس كه به اذن و قدرتش حضرت موسي 9ساعته به دنيا اومدمگه خداي ما همون خدايي نيستش امام حسين رو 6ماهه به دنيا آورد؟هيچ بچه اي 6ماهه دنيا نمياد كه زنده بمونه.پس بسپارش به خدا.ميدونم دلت قرار نداره فداي دلت بشم آروم باش و باخدا. تازه با عمه نتو نگاه ميكرديم يكي نوشته بود قلب جنين خواهر من تو15هفتگي معلوم شده. مگه نشنيدي ميگن:با خدا باش و پادشاهي كن بي خدا باش و هرچه خواهي كن
خاله الی
8 شهریور 90 21:22
سلام خاله خوبی شنیدم مامان خیلی اذیت می کنی اره مامان دیگه اذیت نکنیا راستی خاله جون من عید به تو ومامانت تبریک می گم
خاله مرجان
9 شهریور 90 7:54
آپ ميـــــــــــــــــــباشم