ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بز بز قندی مامان مریمــ و بابا رهامـــ

◕‿◕ اولین عید فطر نی نی قشنگم مبارک باشه! ◕‿◕

1390/6/9 9:40
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی. خوبی شما عزیزکم.niniweblog.com

گلم اولین عید فطرت مبارک باشه. دعاهات تو ماه رمضون قبول باشه.niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com

الهی بگردم عزیزمو. ببخشید امروز صبح سر نماز اذیت شدی. بخدا مامانی سعی میکرد زیاد بهت فشار نیاره ولی دلمم نیومد که اولین نماز  اولین عید فطرت رو نخونیم با هم دیگه.niniweblog.com

گلم مامانی برای اینکه شما اذیت نشی و اینکه خودمم نمیتونستم برم مسجد تو خونه با تلویزیون نماز رو خوندیم. کلی سر قنوت ها اشک ریختم.niniweblog.com

سر جانمازم نشستم و یاسین امروزم واست خوندم.niniweblog.com

مامانی امروز یه چیزی خیلی اشکمو در اورد. خونه خدا رو نشون میداد. همه دورش میچرخیدن و منم همینجور اشکم میومد. خیلی دلم میخواست منم بتونم برم ولی نشد که برم. ایشالا خدا هرچی زودتر روزیمون کنه.niniweblog.com

مامانی خاله مرجان هم میخواد بره مکه. بابا بزرگ و مامان منیژ و عمه فریبا و آقاجونم میرن. همه با هم میخوان برن. اینا که برن میگم دعا کنن برای من. به خاله مرجان میگم به یاد منم باشع حتی شده ١ بار. از خدا بخواد که چشم انتظاری منم سر برسه.niniweblog.com

خلاصه مامانی امروز با یه حال خاصی نماز رو خوندم و دعا کردم و سلامتی شما و بابایی رو از خدا خواستم.niniweblog.com

مامانی هم یکم تهوعش بیشتر شده و دیروز اصلا حالش خوب نبود.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدیه
9 شهریور 90 10:53
انشا الله شما هم به سفر مکه بروید به رها سلام برسا نید
مهدیه
9 شهریور 90 10:58
لطفا رهام جان را از طرف من ببوسید
خاله مرجان
9 شهریور 90 14:18
سلام گل من خوبي خاله؟نمازت قبول باشه قشنگم.خاله رو دعاكردي؟خودت ميدوني كه چقد محتاج دعاس.خودت ميدوني اين روزا بيشتر از هر روزي دلش گرفته.بگذريم پريشب دراز كشيده بودم سرجام يهو دلم گرفت و گريه كردم تو دعاهام فقط اسم تورو گفتم موش كوچولو. اگه عمري باقي باشه ومن لياقت خونه ي خدا رو داشته باشم حتما حتما يه عوض ماماني يه بار عوض بابا رهام يه بارم عوش موش كوچولو طواف ميكنم ونماز ميخونم. خاله رو ببخش گلم الآن حالم زياد خوب نيس برم يكم دراز بكشم
خاله......شفق
11 شهریور 90 1:50
سلام خاله جونم خوبی چرا خبرم نمیکنی وقتی آپ میکنی فقط خاله مرجان رو خبر میکنیمن الان از وب خاله مرجان اومدم فهمیدم مامانی برات آپ کرده به مامانیت بگو نگران نباشه انشاا.. صدای قلبت هم میشنوه
خاله......شفق
11 شهریور 90 1:51
راستی عیدت مبارک خاله جونتو که پاکی برای منم دعا کن گلم چون احتیاج به دعا دارم شدید
بصیره
21 آبان 90 15:49
سلام مریم جون خوبی ؟ نینیت خوبه منم یه نی نی تو راه دارم که 17 هفتشه.اگه دوس داری میتونیم باهم دوست شیم.به وبلاگ من هم سری بزن